Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det er nok til alle! Jeg har faen 16 gigantiske horn og 8 til i ovnen. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 OM NOM NOM, jeg sitter og spiser seifilet =D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det er nok til alle! Jeg har faen 16 gigantiske horn og 8 til i ovnen. *ta horn* Takk Eplefe ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 NTNU-Brød iz tha Shizzle! NAM! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ammh. Nybakte ting. Kanskje jeg skulle bake i dag? Jeg skal bake på fredag :!: Skillingsboller... namnam! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Kun en halv time igjen av skoledagen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Om nom nom nom nom nom nom nom!!1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Åh ... Jeg vil ha sigg *whine* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Pølse og potetmos. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som husker dette? Jeg var et lite barn i 1997 da dette var på Barne TV, så jeg husker det ekstremt godt, de som pleier å henge her nok litt eldre, meeen. Tja. Noen som husker det? Det eier. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Phuh! Endelig tilbake på kontoret etter mye farting til forskjellige steder i dag. Endelig lunsj Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det er nok til alle! Jeg har faen 16 gigantiske horn og 8 til i ovnen. Er det lov til å be om oppskriften? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen andre som skal være oppe i natt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Har rensket 17 leiligheter for støv i dag..."litt" arbeid Hvorfor skal vi sitte oppe? pga valget i statene? Obama knuser gaudaen.. Endret 4. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det er nok til alle! Jeg har faen 16 gigantiske horn og 8 til i ovnen. Er det lov til å be om oppskriften? Øh. Loffhorn + kna inn deigen med revet ost. Er ikke verre enn det. Og så velger du selv om du vil kna inn skinken eller om du vil legge det på før du ruller hornene. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det er nok til alle! Jeg har faen 16 gigantiske horn og 8 til i ovnen. Om du får adressen min, kan du sende meg noen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som husker dette? Jeg var et lite barn i 1997 da dette var på Barne TV, så jeg husker det ekstremt godt, de som pleier å henge her nok litt eldre, meeen. Tja. Noen som husker det? Det eier. Neei videoen min kom på siste side nederst Bump bump! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som husker dette? Jeg var et lite barn i 1997 da dette var på Barne TV, så jeg husker det ekstremt godt, de som pleier å henge her nok litt eldre, meeen. Tja. Noen som husker det? Det eier. Ja fyfaen! Det husker jeg faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg