Sameboe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Wohoo, store fri...eneste som ikke er en fordel er at jeg er skrubb sulten, har ikke matpakke eller penger... forsov meg idag tidlig, så fikk ikke tid til å lage meg mat før jeg måtte dra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg hører på Blod, Snått og Juling, Gnom og Kaizers og baker! \o Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 hoff, vi har for lite å gjøre tror jeg:P vi er 3 stk i klassen som sitter å kjøper hverandre på facebook på FFs:P Det var kult for et halvt år siden, og jeg husker jeg satte igang den trenden i min klasse.... Det var tider det Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 hadde lagd en liten prøve til de jeg assa^^ om jeg hadde vert deg. sånn liten prøve med noen spørsmål som er basis kunskaper å ett parr litt mer avanserte spørsmål. ikke noe som tar for lang tid men litt for å dekke om de har lært noe eller ikke Litt sent nå, siden vi allerede er ferdig med første intervju. Prøve blir litt drøyt, men noen kontrollspørsmål for å sjekke om vedkommende kan litt og ikke minst hvordan vedkommende takler å ikke vite svaret, om så er tilfellet. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 åssen gikk d da nikka? kunne de noe eller var de grønnsaker? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Når jeg søkte jobb i Adecco Vikar på IT-siden måtte jeg ta en times test i Word, excel, powerpoint der jeg fikk masse oppgaver også logget testprogrammet hver gang jeg gikk i feil meny ellers trykte noe feil. Og den siste delen var å skrive av en tekst så logget den hvor mange ord jeg rakk å skrive før tida gikk ut (var umulig å bli ferdig med teksten) Endret 4. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Mohahahaha ^^ After some time ; Endret 4. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 To folk i klassen min tulleringte opp til kontoret. Så sa de at de skulle snakke med To personer i klassen, som ... var de som ringte. ;o Så nå er de å snakker med ... seg selv? x ] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 JAFYFAENDIERGÆRRRRRRNEALTSÅHELTPSYCHOFYFAEN! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Mmmm. For en rolig, fin dag. Jeg er tilfreds. *klø seg på magen* *hente mer kaffe* Har dere en fin arbeidsdag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg hører på Blod, Snått og Juling, Gnom og Kaizers og baker! \o I wub u Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Mmmm. For en rolig, fin dag. Jeg er tilfreds. *klø seg på magen* *hente mer kaffe* Har dere en fin arbeidsdag? Tja.. Tror da det ^^ Kjøpte pepperkaker i sted Sånt må ikke Mikkel få vite om Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Pepperkaker så tidlig? Vi har jo nettopp starta på november! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Har dere en fin arbeidsdag? Nei. Alt går forferdelig tregt. Helvetes tynnklienter. (Jeg er på kurs, men jeg får betalt så det er liksom "arbeid" elns) Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 gah nettop stressa med tynnklienter selv. forbanna driten driver å booter fra ghost å nekter å ta mus... grr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Mmmm. For en rolig, fin dag. Jeg er tilfreds. *klø seg på magen* *hente mer kaffe* Har dere en fin arbeidsdag? Tja. Jeg har enda ikke kommet meg på skolen selv om jeg lovte meg selv at jeg skulle dit i dag for å lære meg mer om After Effects. Selvfølgelig sitter jeg hjemme og spiser kjeks og hører på Mogwai i stedet. >< Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Disse tynnklientene lever helt sitt eget liv. Kan f.eks lukke en fane, også popper VG opp. Eller åpne en ny fane, så åpner plutselig et dokument opp. Sære greier. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 er det noen som har noen kort å grei forklaring på hva demokratene står for i det amerikanske valget? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ostehorn med innbakt skinke er så gøy å lage! Skjørtet mitt VAR svart, nå er det grått. Damn Marie og hennes bakeskillz som kommer og gir meg ideer når jeg bare ville lage vanlige horn. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg elsker de rick roll filmene på tube xD Etter å ha blitt rick roll'd så mange ganger, begynner låta å bli fengende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg