Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Hadde det vært på tull, hadde jeg ledd. men dette er jo seriøst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg lo og godt av den videoen som forklarte at gud finnes ved hjelp av en banan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 [Talking about an eleven year old girl who was raped and then buried alive] god was sacrificing this child as a way to show others the light. much as he did his own child. what a beautiful gift he has given us. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 [Talking about an eleven year old girl who was raped and then buried alive] god was sacrificing this child as a way to show others the light. much as he did his own child. what a beautiful gift he has given us. Amerikanske ekstrem-kristne er skjønne Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Stakkars... dusj-bilder av en jente her på skolen ble lagt ut på alle pcer og storskjermer på skolen her nå slemt edit: hun hadde forresten tatt bildene selv Endret 15. januar 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Det er bare ondt da. Hvor gamle er dere? EDIT: Hun er bra dum og da. Vises mye? Endret 15. januar 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Stakkars... dusj-bilder av en jente her på skolen ble lagt ut på alle pcer og storskjermer på skolen her nå slemt edit: hun hadde forresten tatt bildene selv Hahaha. BURN!. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 *wee* Da er mesteparten av den oppdaterte sida mi ferdig, mangler bare å få framesene til å fungere ordentlig med hverandre >< Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet.Hvordan kan jeg tipse folk om en happening jeg skal stå for som jeg tror er aktuelt for flere i denne tråden uten å bryte regelen? I dag har jeg funnet ut at jo mer effektiv jeg prøver å være, desto mindre får jeg gjort. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor er tråden om en happening? Hvilken happening?Nå har jeg spurt, da har du lov å svare. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Stakkars... dusj-bilder av en jente her på skolen ble lagt ut på alle pcer og storskjermer på skolen her nå slemt edit: hun hadde forresten tatt bildene selv Haha, kos Jeg må bare spør, har du fått PM fra noen enda som ber deg sende bildet? xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haha, nei Feil tidspunkt. Post samme innlegg kl 2130 i kveld, så blir nok innboksen din fort full. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor er tråden om en happening? Hvilken happening?Nå har jeg spurt, da har du lov å svare. Har jeg sagt noe om en happening? Vel.. "Flash mob" i Oslo Vel. De ekstremkristne der synes jeg ikke noe om, men ikke alle kristne er slik Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg må bare spør, har du fått PM fra noen enda som ber deg sende bildet? xD Var det.. et fint bilde? Haha, du har lyst å spørre selv du. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sender du bildene eller? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haha, du har lyst å spørre selv du. Neh, har kjæreste, så trenger ikke sånne bilder. Ville egentlig bare vite hvor teit hun var, og hvor mye hun viste, uten å se bildet xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg