b-real Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet url-en til lo-fi versjonen av forumet? Telefonen liker ikke fullversjonen:/ https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå er det vel ganske mange elever på IKT som ikke følger med i timene og bare sitter med facebook og MSN og headset hele dagen også. De mener de "kan alt" så de trenger ikke følge med. ja, det er mer enn nok av de.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå er det vel ganske mange elever på IKT som ikke følger med i timene og bare sitter med facebook og MSN og headset hele dagen også. De mener de "kan alt" så de trenger ikke følge med. ja, det er mer enn nok av de.. eller på hw.no Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Å se filmer på skolen er morsomt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du aner ikke hvor arti skola er før du har begynt å følge med. Dagene går ifra normal fart til ADHD 2000X fart. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du aner ikke hvor arti skola er før du har begynt å følge med. Dagene går ifra normal fart til ADHD 2000X fart. Det er kjapt det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jau. Fant ut at jeg har en sær ting for koffein. Drikker jeg battery eller redbull før jeg skal legge meg sovner jeg fortere og sover bedre Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jau. Fant ut at jeg har en sær ting for koffein. Drikker jeg battery eller redbull før jeg skal legge meg sovner jeg fortere og sover bedre Det har jeg også opplevd. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Med meg er det konstant effekt når som helst. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Koffein er oppskrytt... funker ikke. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er helt klart forskjellig kompetansenivå på elever fra IKT-driftsfag.Noen kan en del, og andre skulle en tro ikke hadde lært noe som helst. Så hvis du ikke finner ut helt hva den kan fra før NikkaYoichi, så begynn fra skratch. Og så se an på hva de har av kunnskap. Poenget er at vi skal ha lærling men har fler å velge i. Det er greit å vite hva de liksom skulle ha lært når jeg skal stille dem spørsmål, slik at jeg ikke stiller spørsmål om ting de ikke har forutsetning for å svare på. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Her er noe dere kan kose dere med Se filmen hos Youtube Er det positivt at jeg visste hvilken sang det var bare ved å se på preview-bildet? Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er helt klart forskjellig kompetansenivå på elever fra IKT-driftsfag.Noen kan en del, og andre skulle en tro ikke hadde lært noe som helst. Så hvis du ikke finner ut helt hva den kan fra før NikkaYoichi, så begynn fra skratch. Og så se an på hva de har av kunnskap. Poenget er at vi skal ha lærling men har fler å velge i. Det er greit å vite hva de liksom skulle ha lært når jeg skal stille dem spørsmål, slik at jeg ikke stiller spørsmål om ting de ikke har forutsetning for å svare på. om du spør elevene hva DNS er.. hva forventer du at dem skal svare på det da? bare lurer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hoff, jeg føler meg som de elevene dere dirver å beskriver:S kanskje bare at jeg har gått ikt fram til nå i år da:P Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noe slikt ville vært mer enn tilfredsstillende. DNS - Domain Name System: Hierarkisk system for å navngi datamaskiner og andre ressurser på Internett. Tjenesten oversetter domenenavn slik som www.vg.no til IP-adresser, da det er mye lettere å huske ord og navn enn tallkombinasjoner. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hadde lagd en liten prøve til de jeg assa^^ om jeg hadde vert deg. sånn liten prøve med noen spørsmål som er basis kunskaper å ett parr litt mer avanserte spørsmål. ikke noe som tar for lang tid men litt for å dekke om de har lært noe eller ikke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 DNS er Den Nasjonale Scene hvis noen bare slenger ut "DNS". Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Igjen så legger jeg ned krav om et facepalm-smilefjes. :facepalm: Jeg må være med å intervjue to karer som mangler lærlingeplass. Hva skal folk som har gått IKT-driftsfag kunne egentlig? Lærer dem noe om servere i det hele tatt? Lærer de noe som helst om protokoller? Lærer de noe om hvordan TCP/IP fungerer? Mikkel, "help me out here". Det lærte jo jeg på allmenn til og med :---D I systemdrift, men allikevel Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hoff, vi har for lite å gjøre tror jeg:P vi er 3 stk i klassen som sitter å kjøper hverandre på facebook på FFs:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg