Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WoW er jo bare useriøst, mister jo ikke en gang det man har på seg når man dør.

gjør dine klær det?:p selvom om klærne rotner opp :O

Jeg har enda ikke dødd, så det har jeg vanskelig å uttale meg om. Jeg vil dog tro at dersom jeg døde i fiendtlig område er sannsynligheten stor for at noen hadde stjålet eiendelene jeg hadde på meg innen kort tid.

Lenke til kommentar
Men når fiendtlig område betyr "ulver og løver" er det litt mindre logisk. Er ikke alliance overalt vettu. Og hvertfall ikke på PVE-servere. Ulver og løver har ikke bruk for klær, så vidt jeg vet.

Man sloss da ganske mye mot humanoids, i alle fall lenger opp i levlene. Det er forskjell på å dø i skogen utenfor huset og å dø midt i fiendtlig territorie.

Lenke til kommentar
WoW er jo bare useriøst, mister jo ikke en gang det man har på seg når man dør.

gjør dine klær det?:p selvom om klærne rotner opp :O

Jeg har enda ikke dødd, så det har jeg vanskelig å uttale meg om. Jeg vil dog tro at dersom jeg døde i fiendtlig område er sannsynligheten stor for at noen hadde stjålet eiendelene jeg hadde på meg innen kort tid.

eiendelene dine som; mobil, lommebok osv... ja dem hadde jeg takket ja til :p men buksa di hadde vært null interessant for min del :p men, brått! kanskje jeg hadde kledd av deg, for så brent klærne dine (tilfelle du reinkarnerer og du trenger klærne for å få mer styrke?:S)

Lenke til kommentar

Igjen så legger jeg ned krav om et facepalm-smilefjes. :facepalm:

Jeg må være med å intervjue to karer som mangler lærlingeplass. Hva skal folk som har gått IKT-driftsfag kunne egentlig? Lærer dem noe om servere i det hele tatt? Lærer de noe som helst om protokoller? Lærer de noe om hvordan TCP/IP fungerer? Mikkel, "help me out here".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...