Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hihihihihi^^ Jobben er kjedelig.. -.-" Jeg sovner snart >< Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Er det nå jeg bare skal snike meg ut av dnfk og late som om jeg ikke så det? Jææh Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 WoW er jo bare useriøst, mister jo ikke en gang det man har på seg når man dør. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Er det nå jeg bare skal snike meg ut av dnfk og late som om jeg ikke så det? Jææh Jau! Endret 4. november 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 WoW er jo bare useriøst, mister jo ikke en gang det man har på seg når man dør. Care? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 er det bare meg som gleder meg til WOtlk eller? Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 WoW er jo bare useriøst, mister jo ikke en gang det man har på seg når man dør. gjør dine klær det? selvom om klærne rotner opp :O Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 er det bare meg som gleder meg til WOtlk eller? Hva tror du ? XD Ofc er det ikke bare deg XD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Må finne ut om noen butikker i steinkjer er nattåpent ... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 de får det vel sikkert ikke inn her før et par dager etter det har kommet ut:( Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 de får det vel sikkert ikke inn her før et par dager etter det har kommet ut:( Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Gar0 og jeg kommer nok til å bli borte fra onsdag til søndag Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 derfor tror jeg at jeg må dra til Kr.sand eller noe den 13(A) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Da var faktisk CE bestilt av Wrath o.O Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 WoW er jo bare useriøst, mister jo ikke en gang det man har på seg når man dør. gjør dine klær det? selvom om klærne rotner opp :O Jeg har enda ikke dødd, så det har jeg vanskelig å uttale meg om. Jeg vil dog tro at dersom jeg døde i fiendtlig område er sannsynligheten stor for at noen hadde stjålet eiendelene jeg hadde på meg innen kort tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Men når fiendtlig område betyr "ulver og løver" er det litt mindre logisk. Er ikke alliance overalt vettu. Og hvertfall ikke på PVE-servere. Ulver og løver har ikke bruk for klær, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Men når fiendtlig område betyr "ulver og løver" er det litt mindre logisk. Er ikke alliance overalt vettu. Og hvertfall ikke på PVE-servere. Ulver og løver har ikke bruk for klær, så vidt jeg vet. Man sloss da ganske mye mot humanoids, i alle fall lenger opp i levlene. Det er forskjell på å dø i skogen utenfor huset og å dø midt i fiendtlig territorie. Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 WoW er jo bare useriøst, mister jo ikke en gang det man har på seg når man dør. gjør dine klær det? selvom om klærne rotner opp :O Jeg har enda ikke dødd, så det har jeg vanskelig å uttale meg om. Jeg vil dog tro at dersom jeg døde i fiendtlig område er sannsynligheten stor for at noen hadde stjålet eiendelene jeg hadde på meg innen kort tid. eiendelene dine som; mobil, lommebok osv... ja dem hadde jeg takket ja til men buksa di hadde vært null interessant for min del men, brått! kanskje jeg hadde kledd av deg, for så brent klærne dine (tilfelle du reinkarnerer og du trenger klærne for å få mer styrke?:S) Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 GG at jeg har sovet typ 2,5 timer inatt da jeg satt oppe og venta på PB episode + at jeg leste til prøve. Nå er jeg drittrøtt, så dere får ønske meg lykke til Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Igjen så legger jeg ned krav om et facepalm-smilefjes. :facepalm: Jeg må være med å intervjue to karer som mangler lærlingeplass. Hva skal folk som har gått IKT-driftsfag kunne egentlig? Lærer dem noe om servere i det hele tatt? Lærer de noe som helst om protokoller? Lærer de noe om hvordan TCP/IP fungerer? Mikkel, "help me out here". Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 haha ja jeg lærte iallefall om servere, TCP/IP og protokoller. eneste jeg sleit litt med var å mekke scripts. skjer med lærlinger så sent på året? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg