Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hva er vitsen med og bare skal slappe av litt på ettermiddagen, for så og våkne ved midnatt?

Er det mulig?

Du lærer når du blir litt eldre. Jeg dupper ikke på ettermiddagen lenger, annet enn litt på bussen hjem, nettopp fordi at dette er skumle greier.

God morgen folkens.

Det og sovne på ettermiddagen er virkelig skummelt, legger jeg meg ned for og sove etter jobb ender jeg med en døgnrytme som er helt på trynet. Så eneste sovinga jeg tillater meg om ettermiddagenene er en kjapp lur på bussen..

Lenke til kommentar
Derfor legger jeg meg aldri på ettermiddagen lengre, uansett hvor trøtt jeg er etter jobb. Jeg VET jeg sover i 4 timer da, og fucker opp hele natta. Går heller ut og går en tur rundt i byen.

Veit. Gjorde det der for omtrent ett år sida. Satt på film etter skolen og sovna. Så endte det med at jeg hadde en døgnrytme som innebar å legge seg 5 og stå opp 7 hver natt. Sove noen timer etter skolen. Endte jo bare opp som et krek, så slutta med det fjaset.

Lenke til kommentar

Jeg sovna i stolen en gang med beina over armlenet. Våkna igjen noen timer etter så kjente jeg ikke beina i det hele tatt. Kunne ikke bevege en tå engang med muskelkraft, og var helt blå fra knærne og ned. Så var jeg så "smart" at jeg tenkte å gå litt rundt. Det var som å hoppe rett ut i lufta, tryna hardt i gulvet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...