Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Blåser som faen ute idag. Dere aner ikke hvor glad jeg er for at jeg ikke skal jobbe denne uka. x] Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Gooooooooooooood morning Vietnam! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Gooooooooooooood morning Vietnam! Skriver du det hver dag, eller har du lagra det ett sted, så du bare kan copypaste inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er vitsen med og bare skal slappe av litt på ettermiddagen, for så og våkne ved midnatt? Er det mulig? Du lærer når du blir litt eldre. Jeg dupper ikke på ettermiddagen lenger, annet enn litt på bussen hjem, nettopp fordi at dette er skumle greier. God morgen folkens. Det og sovne på ettermiddagen er virkelig skummelt, legger jeg meg ned for og sove etter jobb ender jeg med en døgnrytme som er helt på trynet. Så eneste sovinga jeg tillater meg om ettermiddagenene er en kjapp lur på bussen.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Derfor legger jeg meg aldri på ettermiddagen lengre, uansett hvor trøtt jeg er etter jobb. Jeg VET jeg sover i 4 timer da, og fucker opp hele natta. Går heller ut og går en tur rundt i byen. Endret 4. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 god morgen god morgen folkens Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Derfor legger jeg meg aldri på ettermiddagen lengre, uansett hvor trøtt jeg er etter jobb. Jeg VET jeg sover i 4 timer da, og fucker opp hele natta. Går heller ut og går en tur rundt i byen. Veit. Gjorde det der for omtrent ett år sida. Satt på film etter skolen og sovna. Så endte det med at jeg hadde en døgnrytme som innebar å legge seg 5 og stå opp 7 hver natt. Sove noen timer etter skolen. Endte jo bare opp som et krek, så slutta med det fjaset. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg sovna i stolen en gang med beina over armlenet. Våkna igjen noen timer etter så kjente jeg ikke beina i det hele tatt. Kunne ikke bevege en tå engang med muskelkraft, og var helt blå fra knærne og ned. Så var jeg så "smart" at jeg tenkte å gå litt rundt. Det var som å hoppe rett ut i lufta, tryna hardt i gulvet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Gooooooooooooood morning Vietnam! Skriver du det hver dag, eller har du lagra det ett sted, så du bare kan copypaste inn? Skriver det hver dag for å kvæle 10 sekunder med tid Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 mikkel blir d en tur til ski eller? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 God morgen ja Gooooooooooooood morning Vietnam! Skriver du det hver dag, eller har du lagra det ett sted, så du bare kan copypaste inn? Skriver det hver dag for å kvæle 10 sekunder med tid Lag den forbanna boten ! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fy faen, hva slags dum stebror er det jeg har? Tror han at jeg synes det er jævla gøy å måtte vaske hele vasken hver morra fordi han kliner noe megaklissete hårgele utover hele. Forbanna dust! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det var som å hoppe rett ut i lufta, tryna hardt i gulvet Kodak moment! Jeg har også prøvd å gå med sovende føtter, jeg har angret på en del ting i mitt liv, men akkurat det er noe av det dummeste jeg har gjort. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 mikkel blir d en tur til ski eller? Blir nok ikke det nei. Kom på Hellfire og /slap meg om du er forbanna Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jeg ekke noe fan av /slap jeg spammer somregel alltid /bonk Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) mikkel blir d en tur til ski eller? Blir nok ikke det nei. Kom på Hellfire og /slap meg om du er forbanna Count on it !! Char name og faction? =) Endret 4. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) jeg ekke noe fan av /slapjeg spammer somregel alltid /bonk Jeg bruker bare facepalm omtrent =) Med mindre jeg spammer macron min da ^^ /kiss /hug /lick /sleep /stand /train /welcome /sleep Edit; Dobbel post >< Endret 4. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Se om du ikke finner Demonpewpew (UD warlock) som soser rundt i kveld Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lag deg heller en på Zenedar ^^ Skal booste deg til ræva di blir blå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg