Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er vitsen med og bare skal slappe av litt på ettermiddagen, for så og våkne ved midnatt?

Er det mulig?

Har gått på den før. Har ofte bare skulle "sove litt etter skolen" og våkner i 10-tida på kvelden og skjønner ikke hvor jeg er, hvilken dag det er, eller hva klokka er.

Ha, den der er kjip. x]

Spessielt jævlig om du sovner på skolen, også vet du ikke hvor du er, hva klokka er eller noe sånt. xD

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med og bare skal slappe av litt på ettermiddagen, for så og våkne ved midnatt?

Er det mulig?

Har gått på den før. Har ofte bare skulle "sove litt etter skolen" og våkner i 10-tida på kvelden og skjønner ikke hvor jeg er, hvilken dag det er, eller hva klokka er.

Ha, den der er kjip. x]

Spessielt jævlig om du sovner på skolen, også vet du ikke hvor du er, hva klokka er eller noe sånt. xD

Nå snakket jeg om etter skolen, men jeg kjenner til den der og ^^

Lenke til kommentar

Jeg kjeder meg. Og har faktisk altfor god tid, av alle mulige ting. Må ikke stikke til bussen før om 20min, også er jeg ferdig dusja og påkledd, samt at jeg har smørt matpakke og pakka bagen. Dessuten har jeg akkurat spist frokost, så jeg skal liksom bruke tjue minutter på å pusse tenna? Hrmf O.o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...