Bramle Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Noen som vet hva klokken er i USA nå? USA har en hel masse tidssoner. Østkysten: 20:00. Vestkysten: 17:00. Endret 4. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kan noen fortelle meg når idag Prison Break ble/blir sendt? http://www.fox.com/prisonbreak/ ...blir aldri klok på tidssoner og slikt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som oppe om natta? Neivelokei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ich ist. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jippi, im not alone. har nettopp sett en skummel skrekkfilm, så godt å vite at du passer på mæ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Was it Bambi II? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Nei, det var denne: http://www.imdb.com/title/tt0837796/ 6 av 10, grunnet tidvis dårlig skuespill og lite originalt plot. Likvel var den overraskende creepy. Anbefales om du har dame på besøk Konge kritikk på IMDB btw. Rated R for "Retarded" Endret 4. november 2008 av The Game Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei, det var denne: http://www.imdb.com/title/tt0837796/ 6 av 10, grunnet tidvis dårlig skuespill og lite originalt plot. Likvel var den overraskende creepy. Anbefales om du har dame på besøk Konge kritikk på IMDB btw. Rated R for "Retarded" Feil bilde? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nope. Er for trøtt til å forklare, Daniel tog han Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Need tips. Kjøpte nettopp Londontur til bestevenninnen min. Jeg skal om 10 dager, skal huske å notere. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå er det ikke den vanlige frysinga og skjelvinga som plager meg om morran. Det er magesmerter og kvalme. Snodig. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er vitsen med og bare skal slappe av litt på ettermiddagen, for så og våkne ved midnatt? Er det mulig? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er vitsen med og bare skal slappe av litt på ettermiddagen, for så og våkne ved midnatt? Er det mulig? Har gått på den før. Har ofte bare skulle "sove litt etter skolen" og våkner i 10-tida på kvelden og skjønner ikke hvor jeg er, hvilken dag det er, eller hva klokka er. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er vitsen med og bare skal slappe av litt på ettermiddagen, for så og våkne ved midnatt? Er det mulig? Har gått på den før. Har ofte bare skulle "sove litt etter skolen" og våkner i 10-tida på kvelden og skjønner ikke hvor jeg er, hvilken dag det er, eller hva klokka er. Ha, den der er kjip. x] Spessielt jævlig om du sovner på skolen, også vet du ikke hvor du er, hva klokka er eller noe sånt. xD Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er vitsen med og bare skal slappe av litt på ettermiddagen, for så og våkne ved midnatt? Er det mulig? Har gått på den før. Har ofte bare skulle "sove litt etter skolen" og våkner i 10-tida på kvelden og skjønner ikke hvor jeg er, hvilken dag det er, eller hva klokka er. Ha, den der er kjip. x] Spessielt jævlig om du sovner på skolen, også vet du ikke hvor du er, hva klokka er eller noe sånt. xD Nå snakket jeg om etter skolen, men jeg kjenner til den der og ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg kjeder meg. Og har faktisk altfor god tid, av alle mulige ting. Må ikke stikke til bussen før om 20min, også er jeg ferdig dusja og påkledd, samt at jeg har smørt matpakke og pakka bagen. Dessuten har jeg akkurat spist frokost, så jeg skal liksom bruke tjue minutter på å pusse tenna? Hrmf O.o Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er vitsen med og bare skal slappe av litt på ettermiddagen, for så og våkne ved midnatt? Er det mulig? Du lærer når du blir litt eldre. Jeg dupper ikke på ettermiddagen lenger, annet enn litt på bussen hjem, nettopp fordi at dette er skumle greier. God morgen folkens. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå snakket jeg om etter skolen, men jeg kjenner til den der og ^^ Japp, vet, kjenner til begge. x] Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 God morgen, det er en kald morgen på sørlandet idag:) hvordan har alle det idag? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Føler meg faktisk ganske grei i dag, men jeg tror det er bare pga en motivasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg