Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Morsomt å være avhengig av san andreas multiplayer igjen. Da har jeg noe å gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Bah. Stalking er kjedelig, slitsomt og alt for ulønnsomt. Sku ønske jeg ikke var så banna sjenert og folkesky ... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Han er sånn IT-mann som fixer problemer for folk på jobb med software eller hardware. Og da jobber han hvor? x) Han er IT-ansvarlig, les IT-avdelingen, på en videregående skole. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Bah. Stalking er kjedelig, slitsomt og alt for ulønnsomt.Sku ønske jeg ikke var så banna sjenert og folkesky ... Det er jo litt pirrende også da! :!: Lenke til kommentar
alakii Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hei:) jeg har nettopp kjøpt meg en nokia e90comunicator.. noen som vet om det går an å legg inn filmer/serier på denne telefonen? å evt hvilket format filmen på være på? Alakii:) (nytt for meg dette her, så er ikke sikker dette spørsmåle kom rett nå) ;P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Noen som har vært i London her? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Steffen, det pleide å være det før, men nå er det egentlig bare kjedelig og det irriterer meg at jeg ikke tør ta kontakt med personene. Aids, ja, jeg har vært der et par ganger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Need tips. Kjøpte nettopp Londontur til bestevenninnen min. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 The eye! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Tower of London, vokskabinettet, Piccadilly, Kengsington gardens, speakers corner, Fortnum and Mason og SOHO er vel alle verd å besøke. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jesus, den låta er fin. Den kom tilfeldig opp i hodet mitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Vel, ikke Soho alene på kveldstid Pappa og meg ble anbefalt av en snut å komme oss bort derifra, det var ikke et egna sted for turister. Hovedsaklig shoppa vi en dag og dro rundt med en funky buss og knipsa bilder den andre dagen ... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Need tips. Kjøpte nettopp Londontur til bestevenninnen min. Musicals. Det er vel det eneste som er "must-see" i London, bortsett fra Madame Tussauds og det du får sett fra en sightseeingbuss. Weeee will, weeee will ROCK YOU! *alle i salen reiser seg, trampeklapper og gauler med* Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hva skjer i kveld, folkens? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg tenker for mye. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg skal stå opp klokken fem. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Auch. Jeg syns det er ille nok at jeg må opp sju. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg er syk, så jeg kan sove så lenge jeg orker, bare jeg klarer å være våken så jeg får sendt melding til sjefen i åttetida. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet hva klokken er i USA nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg