darkness| Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Når jeg leser om folk som går på ungdomsklubber, innser jeg at jeg har begynt å bli gammel. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Når jeg leser om folk som går på ungdomsklubber, innser jeg at jeg har begynt å bli gammel. Jeg kan si at jeg ikke gjør det, om det vil være noe til hjelp. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Når jeg leser om folk som går på ungdomsklubber, innser jeg at jeg har begynt å bli gammel. Jeg kan si at jeg ikke gjør det, om det vil være noe til hjelp. Egentlig ikke Det var jo du som nevnte ungdomsklubber in the first place Det er du som har skylden! Endret 3. november 2008 av darkness| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Kine, hjelper ikke det faktum at du er mor på den tanken? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Egentlig ikke Det var jo du som nevnte ungdomsklubber in the first place Det er du som har skylden! Yeah... put the blame on me. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har store fritidsproblemer. Jeg har såpass lite fritid at jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg skal bruke tiden på. Så tiden blir stort sett brukt til å ikke klare å bestemme meg for noe. Du som har unge har da vel plenty å finne på? Hvordan går det med henne forresten? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 God natt alle samen glad i dere alle matteprøve i morra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg kan ikke være gla i noen som heter Jonas. Klarer det rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg kan ikke være gla i noen som heter Jonas. Klarer det rett og slett ikke. hvorfor ikke ,men nå MÅ jeg legge meg jeg er glad i deg hvertfall danilzu Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Kine, hjelper ikke det faktum at du er mor på den tanken? Hoho. Gni det mer inn da! Jeg som hadde planer om å være smårips 4 life! Egentlig ikke Det var jo du som nevnte ungdomsklubber in the first place Det er du som har skylden! Yeah... put the blame on me. Jepp. Noen må jo ha skylden Jeg har store fritidsproblemer. Jeg har såpass lite fritid at jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg skal bruke tiden på. Så tiden blir stort sett brukt til å ikke klare å bestemme meg for noe. Du som har unge har da vel plenty å finne på? Hvordan går det med henne forresten? Det er nettopp det jeg har. Så når jeg endelig har "fri", så er det så mye jeg kunne tenke meg å gjøre at jeg ikke rekker å gjøre alt. Så må jeg da bestemme meg for hva jeg skal gjøre.. Som oftest ender det opp med at jeg sitter med laptopen og ikke får gjort en dritt.. Det er superlim i sofaen og dobbeltsidig tape under laptopen.. Det går bra med henne Hun er foreløpig som en fisk på land. Veiver med armer og bein og kommer seg ingen steder enn litt rundt i sirkel. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Dustete harddisk som ikke vil boote! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Det er en konspirasjon. Her kommer jeg hjem etter 14 timer på jobb, der jeg ser babyer gjennomsnittlig 5 ganger i timen, også snakker dere om babyer i forumkafeen. BABYSYK! ._. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Det er nettopp det jeg har. Så når jeg endelig har "fri", så er det så mye jeg kunne tenke meg å gjøre at jeg ikke rekker å gjøre alt. Så må jeg da bestemme meg for hva jeg skal gjøre.. Som oftest ender det opp med at jeg sitter med laptopen og ikke får gjort en dritt.. Det er superlim i sofaen og dobbeltsidig tape under laptopen.. Det går bra med henne Hun er foreløpig som en fisk på land. Veiver med armer og bein og kommer seg ingen steder enn litt rundt i sirkel. Aha, da er jeg med. Har dessverre ikke noen gode tips, havner som oftest foran en skjerm når jeg har fri også. Det er en konspirasjon. Her kommer jeg hjem etter 14 timer på jobb, der jeg ser babyer gjennomsnittlig 5 ganger i timen, også snakker dere om babyer i forumkafeen. BABYSYK! ._. Det er for å hindre deg i å få lyst på en selv Endret 3. november 2008 av Llandari Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hvor jobber du Nie? Babydeliveryservice? Trodde du jobbet i en kiosk eller sånt, jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 http://zombiesloveburningcrusade.ytmnd.com/ Hahahahahaha. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Lool :!: Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Dead Rising eller noe sånt? Skjønte ikke. Burning Crusade er jo den gamle. Nå henger jeg ikke med. Neh, sove nå tror jeg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har vært så sinnsykt trøtt de siste to dagene. Det hele er jo ganske logisk da jeg sov meget dårlig forrige uke. Skal legge meg på senga for å se den nyeste episoden av "Dexter" straks. Det fortjener jeg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Det er for å hindre deg i å få lyst på en selv Isåfall: FAIL! oO Hvor jobber du Nie? Babydeliveryservice? Trodde du jobbet i en kiosk eller sånt, jeg. Jeg gjør det. Kiosken på sykehuset i stavanger. Det er en del babyer som blir trillet innom der daglig, for å si det slik. En god del av de nybakte mødrene bor også på hotellet (som driver kiosken jeg jobber i), så de vandrer jo gjennom der for å komme seg til selve sykehuset ol også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Mamma og jeg håper egentlig vi SLIPPER babyer denne uken. I hvert fall å passe dem, besøk hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg