Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

After Effects virker som et ganske enkelt program å bruke, fatter ikke hvorfor vi skal bruke to dager på det :p

Ja ja, lærere vil alltid fylle ut skoledagene og fritida vår fullt ut så vi ikke får kost oss med fyll og spilling.

C'est la vie.

Du kan leke med After Effects i 2 uker og fortsatt ikke en gang skrape overflaten av hva det programmet kan gjøre. På to dager har du ikke en gang prøvd ut alle funksjonene til partikkelsystemet. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mamma: "Kan du stryke skjorten til lillebroren din, jeg må ut et ærend."

Meg: "Jada!"

Mamma: "Flott! Skjorten ligger i tørketrommelen, og buksen og vesten ligger på strykebrettet."

Meg: "O-kai."

Meg etter å ha lett i tyve minutter: "Hvor i HELVETE er strykeJERNET?"

Og har mamma husket telefonen sin? Nei.

Lenke til kommentar
After Effects virker som et ganske enkelt program å bruke, fatter ikke hvorfor vi skal bruke to dager på det :p

Ja ja, lærere vil alltid fylle ut skoledagene og fritida vår fullt ut så vi ikke får kost oss med fyll og spilling.

C'est la vie.

Du kan leke med After Effects i 2 uker og fortsatt ikke en gang skrape overflaten av hva det programmet kan gjøre. På to dager har du ikke en gang prøvd ut alle funksjonene til partikkelsystemet. ^^

Kanskje det, men det virker ikke SÅ jævlig komplisert å finne ut av.

Og alt vi skal gjøre er å fikse noen fancy effekter på noen zombier uansett.

Ikke noe krevende.

Lenke til kommentar

C'est la vie.

Kanskje det, men det virker ikke SÅ jævlig komplisert å finne ut av.

Og alt vi skal gjøre er å fikse noen fancy effekter på noen zombier uansett.

Ikke noe krevende.

Å bruke to dager på After Effects er bortkastet lærdom. Det er som å lære å male på to dager, man vil ikke beherske verktøyet tilstrekkelig til at man kan produsere noe av en viss kvalitet uansett. Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Har egentlig aldri skjønt det der "har du fritidsproblemer?" spørsmålet som kommer når man forteller om en litt sær hobby som tar mye tid. For da bruker man jo tiden sin på den hobbyen og LIKER det nødvendigvis, dermed har man ikke problemer med å finne på ting på fritida. Er ikke alle som liker å dra på trening 4 ganger i uka, nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

;)

Jaja, da fær vel jeg bruke litt av "fritiden" min på å gjøre lekser jeg da...

Er det egentlig lov å gi oss lekser? Mener jeg har hørt at det EGENTLIG strider mot menneskerettigheten elns.

I såfall går jeg til saksmål, og tar meg fri de ukene saken prosseseres (<-- oredntlig ord?)

tadala :)

Lenke til kommentar

Haha. Jeg støtter deg Steffen :)...

Hadde jo vært ålreit, men jeg antar skoledagene hadde vært lengere. Det vi kunne trengt var færre temaer i for eksempel fysikk og realfagsmatten....vi blir ikke nødvendigvis smartere av å ha mer stoff, bedre med lite og konsentrert.

Lenke til kommentar
Har egentlig aldri skjønt det der "har du fritidsproblemer?" spørsmålet som kommer når man forteller om en litt sær hobby som tar mye tid. For da bruker man jo tiden sin på den hobbyen og LIKER det nødvendigvis, dermed har man ikke problemer med å finne på ting på fritida. Er ikke alle som liker å dra på trening 4 ganger i uka, nei.

Er enig med den, enkelte klassifiserer alle hobbyer for fritidsproblemer, mens alt de gjør selv er å henge på en ungdomsklubb hele dagen.

Er det egentlig lov å gi oss lekser? Mener jeg har hørt at det EGENTLIG strider mot menneskerettigheten elns.

Lekser gjør du for din egen del, ser ikke nytten i å gjøre lekser om du kan stoffet, men det er litt greitt å ha gjort dem.

Hadde jo vært ålreit, men jeg antar skoledagene hadde vært lengere. Det vi kunne trengt var færre temaer i for eksempel fysikk og realfagsmatten....vi blir ikke nødvendigvis smartere av å ha mer stoff, bedre med lite og konsentrert.

Hvorfor skal en ha færre temaer i fysikk og R1 når alle temaene er relevante for videre læring?

Konsentrere stoffet er noe man skal gjøre etterpå, når man velger studier for høyskole/ universitet.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...