Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 oioi, jeg skulka timen, også kom læreren og tok en annen elev. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hahah kongeklipp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Snakker vi mcdonalds nå? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 værste speed/adhd reklamen ever Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Snakker vi mcdonalds nå? Se filmen hos Youtube BWAHAHAAHAHHAHAHAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH HHAHAHHAHAHAHAAHAAAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHAAHHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jada Ghraag jeg vet du er spesiell Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) 10hihihi men da joiner du til Wotlk lan hos Jimmi a.k.a Gar0 ? Endret 3. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Får ... ikke ... puste ... Top ... gear ... for ... mor...somt ... Vondt ... magen ... nå ... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Får ... ikke ... puste ...Top ... gear ... for ... mor...somt ... Vondt ... magen ... nå ... *Blåse på* xD hihi^^ Husker en morsom episode ang. å si "Får ikke puste" Jeg og en kompis satt på en chat og snakket med en eller annen jente.. Også tenkte vi at vi skulle kødde litt med ho, så vi skrev akkurat det.. xD 3 sekunder senere stod det i chatten ;" Skal jeg ringe etter sykebil? " XD Bwhahahha^^ Var fun Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Naaai Ghraag Blir nok å sitte her å svette stolen bløt den natta im afraid. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Grrrr Miserabel fail xD But still, we all love you Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Jeg er så pissed på alskens dritt med videokonferanser og slikt. Det er så jævlig rævva når ting ikke virker, så sitter det folk der på sin høye hest og påstår at det ikke er noe feil hos dem, når vi klarer å koble opp, helt fint mot alle andre i hele verden. Kan de ikke bare dra å dø?! Red.: Og/å-feil. Endret 3. november 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dinner time:D sikkert bare noe dritt idag:( Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Usikkelig barn! du skaø være glad for maten du får på bordet! Jeg skal hjem og steke fiskekaker og fritere brød Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Fiskekaker, ugh. Gelèaktige små klumper. Nei, kall meg barnslig men den maten LIKER jeg bare ikke. Barna i afrika osv.. Forresten, hah, "falt" på en potet? Njaaa.. trokke det as. Endret 3. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nikka: Jeg tror ingen her syns synd på deg, for du har drømmejobben til 90% av nerdene her. Også er det bare klaging. Tsk, tsk. Endret 3. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 After Effects virker som et ganske enkelt program å bruke, fatter ikke hvorfor vi skal bruke to dager på det Ja ja, lærere vil alltid fylle ut skoledagene og fritida vår fullt ut så vi ikke får kost oss med fyll og spilling. C'est la vie. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er jo bare å koble opp mot dere selv (om dere har et annet rom der) og høflige påpeke at 1: det er noe feil hos dem. ": du forstår at de synes det er flaut, men om de ikke skjlnner hvordan de skal sette det opp, så KAN de spørre om hjelp. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har trasket rundt på universitetet i hele dag uten noe mat i kroppen. Skal si det var godt å komme hjem igjen og spise sjokolade. Det hele ble selvsagt banket ned fordøyelsessystemet med cola. Nå har jeg fått litt energi i meg, så nå skal jeg snart lage middag. Fiskepinner og potetmos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg