Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God dag. Befinner meg på universitetet, temmelig trött og veldig sulten. Kommer meg nok ikke hjem för i fem-seks tida, dessverre. Skulle gjerne kjöpt noe mat, men ökonomien er elendig til i morgen. Får vel pante noen flasker i kveld i håpet om at jeg får råd til en stk. frossenpizza.

Lenke til kommentar
Nei, si det. Men i DNFK slipper jeg i hvert fall som oftest unna "Høhø, jeg får en blowjob her med pc-en, og kompisen min får det mens han spiller xbox!"

Vel, mennesker er en grunn til at jeg holder meg unna tråder som har noe med å "få seg noe".

Jeg er smart! : D

Dessuten er det latterlig å få BJ mens man spiller XBOX, HALLO LIKSOM! Prøver å spille her! ò_ó

Lenke til kommentar
får å ikke spamme denna tråden med masse oppgaver MORRO:;D

Jeg begynte å svare for deg men så fant jeg ut at det blei for kjedelig. Gjør oppgavene dine selv. Er jo uansett ikke noen vanskelige spørsmål.

Ang rutingprotokoller så er de vanligste RIP (v1 og v2), OSPF, IGRP, EIGRP, OSPF, IS-IS og BGP

Lenke til kommentar
får å ikke spamme denna tråden med masse oppgaver MORRO:;D

Jeg begynte å svare for deg men så fant jeg ut at det blei for kjedelig. Gjør oppgavene dine selv. Er jo uansett ikke noen vanskelige spørsmål.

Ang rutingprotokoller så er de vanligste RIP (v1 og v2), OSPF, IGRP, EIGRP, OSPF, IS-IS og BGP

jammen, jeg har jo ikke tid:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...