Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg blir spionert på. D: Wtf ? XD og over til noe annet [*youtube]jvjDr8KKtsE&feature[/youtube*] Ja, spionert på. Av en lærer med... mildt sakt dårlig ånde. D: Hmm.. merkelig o.O Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 God dag. Befinner meg på universitetet, temmelig trött og veldig sulten. Kommer meg nok ikke hjem för i fem-seks tida, dessverre. Skulle gjerne kjöpt noe mat, men ökonomien er elendig til i morgen. Får vel pante noen flasker i kveld i håpet om at jeg får råd til en stk. frossenpizza. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 kjedlig pisspreik Nemlig ja... Then why are you still here? Jeg refererte til det faktum at han påsto at det ikke var kjedelig pisspreik i PUA-tråden. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Selv jeg skjønte det. O:3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg refererte til det faktum at han påsto at det ikke var kjedelig pisspreik i PUA-tråden. But then again, hvor er det IKKE kjedelig pisspreik til tider? Høh? Høh? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nei, si det. Men i DNFK slipper jeg i hvert fall som oftest unna "Høhø, jeg får en blowjob her med pc-en, og kompisen min får det mens han spiller xbox!" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nei, si det. Men i DNFK slipper jeg i hvert fall som oftest unna "Høhø, jeg får en blowjob her med pc-en, og kompisen min får det mens han spiller xbox!" Vel, mennesker er en grunn til at jeg holder meg unna tråder som har noe med å "få seg noe". Jeg er smart! : D Dessuten er det latterlig å få BJ mens man spiller XBOX, HALLO LIKSOM! Prøver å spille her! ò_ó Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 får å ikke spamme denna tråden med masse oppgaver MORRO:;D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Because u're gay.. ..get over it EG BLER SÅ SINTE Sorry da btw, 133333 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 får å ikke spamme denna tråden med masse oppgaver MORRO:;D Jeg begynte å svare for deg men så fant jeg ut at det blei for kjedelig. Gjør oppgavene dine selv. Er jo uansett ikke noen vanskelige spørsmål. Ang rutingprotokoller så er de vanligste RIP (v1 og v2), OSPF, IGRP, EIGRP, OSPF, IS-IS og BGP Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=FLn45-7Pn2Y Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Woho! får nett hjemme i morgen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Meeeeeeeeeh....på tide å gå på jobb. Blir vel ukens tema at jeg hadde kommet på tidligvakt når jeg egentlig hadde sent. Savner mer mannfolk på arbeidsplassen *sukk* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva menes med en premissleverandør? :s Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=FLn45-7Pn2YSort of related: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 får å ikke spamme denna tråden med masse oppgaver MORRO:;D Jeg begynte å svare for deg men så fant jeg ut at det blei for kjedelig. Gjør oppgavene dine selv. Er jo uansett ikke noen vanskelige spørsmål. Ang rutingprotokoller så er de vanligste RIP (v1 og v2), OSPF, IGRP, EIGRP, OSPF, IS-IS og BGP jammen, jeg har jo ikke tid:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg