WheelMan Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Because u're gay.. ..get over it Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei la den lenge leve Vel, i verste fall for de som skriver uten komma og punktum, kan det skje at folk ignorerer dere^^ At de ikke gidder å svare fordi det er irriterende å lese alt sammen i en eneste lang setning. Ganske dumt hvis noen spør om noe viktig Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 jaja, det er klart, men vist man skal skrive noe som er viktg så gidder man kanskje å bruke Komma Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hva er det med den konstante pirkingen på rettskriving? Må dere drive å styre å stelle og pirke på alle og alt? Grow up. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Because u're gay.. ..get over it EG BLER SÅ SINTE :realmad: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hva er det med den konstante pirkingen på rettskriving? Må dere drive å styre å stelle og pirke på alle og alt? Grow up. Ofc =) Er jo derfor flere av oss er til Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 noen som vet når eksakt køen for TG bilettene starter i år? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Because u're gay.. ..get over it EG BLER SÅ SINTE :realmad: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Because u're gay.. ..get over it EG BLER SÅ SINTE :realmad: Bruker du caps en gang til, vil jeg vurdere å kjøpe denne til deg http://www.dingz.no/php/art.php?id=792358 ^^ Ps. Takk til Gar0 som alltid leter etter ett eller annet morsomt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Because u're gay.. ..get over it EG BLER SÅ SINTE Bruker du caps en gang til, vil jeg vurdere å kjøpe denne til deg http://www.dingz.no/php/art.php?id=792358 ^^ Ps. Takk til Gar0 som alltid leter etter ett eller annet morsomt EG BRUKTE SHIFT. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hva er det med den konstante pirkingen på rettskriving? Må dere drive å styre å stelle og pirke på alle og alt? Grow up. Enkelte har rett og slett bare et behov for å markere seg. Men det er vel ikke lov i dnfk, er det? Det var ikke det i SO. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 det som er gøy er at de fleste som skriver med STORE bokstaver ikke trykker på CAPS LOCK men holder shift inne Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Because u're gay.. ..get over it EG BLER SÅ SINTE Bruker du caps en gang til, vil jeg vurdere å kjøpe denne til deg http://www.dingz.no/php/art.php?id=792358 ^^ Ps. Takk til Gar0 som alltid leter etter ett eller annet morsomt EG BRUKTE SHIFT. Vel, da lager jeg en til shift^^ Edit : hahahhahahaha. jeg fikk oss til 6668 ^^ Endret 3. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Det eneste jeg irriterte meg over ved postene dine Fluffy var den overdrevne "?" bruken ò_Ó Skjer med leger o.l. som bruker 100 utropstegn? Tror de meldingen markeres som enda viktigere eller ENDA HØYERE!?!?!?!?!?!?, bare fordi man bruker 99 ekstra utropstegn? Djeez lizm. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Fyren som sitter på andre siden, tok av seg skoene... *sniff sniff* JA, SNURRELEIF, JEG MÅTTE MARKERE MEG EKSTRA MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 3. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Fyren som sitter på andre siden, tok av seg skoene... *sniff sniff* JA, SNURRELEIF, JEG MÅTTE MARKERE MEG EKSTRA MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så deilig ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Fyfaen, så mange idioter som har inntatt DNFK. Det var myyye bedre før Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 photoshop oppgave idag, skal lage en kiwi skje... Den ser ganske grei ut til nå lissom Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Fyfaen, så mange idioter som har inntatt DNFK. Det var myyye bedre før Flott at du innrømmer at du er en idiot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg