b-real Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hater folk som starter med julebrus/julegodt osv osv før 1.desember ^__^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ser ikke vitsen med å vente til desember Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) B-real er ett godt menneske! Anfall er hedning! Endret 3. november 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ser ikke vitsen med å vente til desember Så...en skal ha jul heeeele året? B-real er ett godt menneske!Damn right I am! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 B-real er ett godt menneske!Anfall er hedning! Hva med meg da, som synes julebrus og godter er oppskrytt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 ...whiner kanskje? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Alle kristne som ville ta fokus vekk fra den virkelige jula, skal for evig pines =)For de som ikke vet det. Vikingene feiret Juul =) Hvis jeg ikke husker veeeeldig feil =) Du bommer ikke så fælt i alle fall. Julen faller omtrentlig sammen med førkristne markeringer for vintersolverv i forskjellige kulturer (germansk yule og romersk saturnalia). Det er naturlig å anta at det var for å fortrenge denne markeringen fullstendig at kirken valgte å legge en av sine viktigste høytider til denne dato.[trenger referanse] Det skandinaviske navnet på høytiden er også det gamle germanske navnet, mens på andre språk har høytiden fått navn som understreker dens kristne bakgrunn, som engelsk Christmas eller «kristmesse» og tysk Weihnachten eller «vienatt» Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Er det vel ikke! det er oppskrytt at folk starter med det i Oktober. Gjorde det selv i fjor og Desember ble tristere enn faen (wow ari behn relasjon). Så alle som starter jula med godteri og brus i Oktober er hedninger! Vent til Desember FFS! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Alle kristne som ville ta fokus vekk fra den virkelige jula, skal for evig pines =)For de som ikke vet det. Vikingene feiret Juul =) Hvis jeg ikke husker veeeeldig feil =) Du bommer ikke så fælt i alle fall. Julen faller omtrentlig sammen med førkristne markeringer for vintersolverv i forskjellige kulturer (germansk yule og romersk saturnalia). Det er naturlig å anta at det var for å fortrenge denne markeringen fullstendig at kirken valgte å legge en av sine viktigste høytider til denne dato.[trenger referanse] Det skandinaviske navnet på høytiden er også det gamle germanske navnet, mens på andre språk har høytiden fått navn som understreker dens kristne bakgrunn, som engelsk Christmas eller «kristmesse» og tysk Weihnachten eller «vienatt» Fant en side =) Midtvinters fest vs kristen jul =) Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 eter godteri å drikker brus hele året jeg. =/ tar ikke noe spesiellt i fordi d er jul^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 eter godteri å drikker brus hele året jeg. =/ tar ikke noe spesiellt i fordi d er jul^^ Samma, bortsett fra godteriet. Eter ikke så mye godteri egentlig ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hater folk som starter med julebrus/julegodt osv osv før 1.desember ^__^ Takk for den, du Vel, begynte og begynte. Måtte jo smake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 B-real er ett godt menneske!Anfall er hedning! Ser ikke vitsen med å vente til desember Så...en skal ha jul heeeele året? Ikke hele året, men jeg gidder ikke vente til desember når julebrusen kommer i butikkene i oktober. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nå skal jeg ned til det lokale NAV (Nazi Asbest Vigilante) kontor å søke på sårt trengt støtte Jeg regner med å måtte be på mine knær, kansje blir jeg kastet i avslagskammeret., kansje blir jeg sluppet fri, sjangsene er nok stor for å bli skutt i bakhodet på vei ut . Ser dere nok aldri igjen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hvis du er ryddig så er det ikke noe problem å få hjelp. Bare vær rolig og utvis normal folkeskikk. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 det finnes da noen som drikker det året rundt og ikke noe annet!! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 O.o Page 6666! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Takk for den, du Vel, begynte og begynte. Måtte jo smake! Awww...men du er unntaket kjære. Går ikke å hate deg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 O.o Page 6666! Evil just got.... meaner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg