b-real Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Lillium: Jeg vet ikke hva Stockfleths er, men sikkert fint. Hva er Stockfleths? Vi er en spesialforretning innen kaffe og te, vårt mål er å være blant de beste på våre spesialprodukter og utvikle det håndverket som kreves for å behandle og formidle disse produktene. Kaffe og te er en sesongvare der innhøstingen varierer fra land til land og kontinent til kontinent. Smakene varierer fra år til år og dal til dal. Mangfoldet er enormt og kvalitetene alltid unike. Vi ønsker å vise frem dette i de produktene vi velger, både som drikker og som løsvekt. Produktene skal tale for seg selv med sine kvaliteter og smaker. Og vi må kunne fortelle dere hvorfor de smaker som de gjør. Derfor er det viktig for oss å vite hvilke plantetyper det er, hvor de kommer fra, hvem som har dyrket dem og hvordan de er blitt behandlet frem til dere. Det er dette som avgjør smakene i jordbruksprodukter. Vi mener den beste måten å oppnå dette på er å formidle produktet så direkte som mulig mellom produsentene og dere. Dette kalles direkte handel. Vi ønsker at denne filosofien også skal representeres i andre produkter i Stockfleths. Derfor har vi for eksempel bakevarer og brød fra Åpent Bakeri, eplesaft fra Ringi gård og kjøttpålegg fra Idsøe Slakterhus i Stavanger som også er håndverkere på sine spesialfelt. http://www.stockfleths.as/STOCKFLETHS/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nææ, så fint at du googlet det. Ingen hadde vel tenkt på det! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg ble sulten av å se på menyen deres jeg. Jeg har bare noen ussle rosinboller her, det så langt mer fristende ut med en pepperfoccachia med fenikkelsalami osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nææ, så fint at du googlet det. Ingen hadde vel tenkt på det! Nei, er ikke alle som tenker you know og det er mange late og jeg har en del tid å slå ihjel så...jah...:S Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hei, hå, nå er det jul igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg er skikkelig trøtt. Vil egentlig bare hjem til sengen min. BLÆÆ! Me2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hei, hå, nå er det jul igjen! Og jula varer helt til påske. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hei, hå, nå er det jul igjen! r-tard =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Tørst og sulten! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg gleder meg til 1. desember, for da er det lov til å drikke julebrus. Lenke til kommentar
essi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Vil ha mer kaffe. Og en vaffel. Skulle ikke tro at man orket vaffel lenger etter å ha solgt det på OD-dagen, men virker som om man ikke kan gå lei...~~<3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Vafler er laget av win da :3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg gleder meg til 1. desember, for da er det lov til å drikke julebrus. Julebrus = oppskrytt =) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg gleder meg til 1. desember, for da er det lov til å drikke julebrus. Julebrus = oppskrytt =) Dahls julebrus er ikke oppskrytt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg liker Hamar sin. ^^, Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Alle hedninger som starter jula i Oktober burde brenne! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Vafler er laget av win da :3 Pannekaker > vafler Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Alle kristne som ville ta fokus vekk fra den virkelige jula, skal for evig pines =) For de som ikke vet det. Vikingene feiret Juul =) Hvis jeg ikke husker veeeeldig feil =) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 finnes bare en julebrus og det er Aass julebrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg