Petter Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 komma er for pyser Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Det er tydligvis majuskler og punktum også. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Komma er for de som ikke orker å måtte lese alt i en forbanna lang setning. Brukes av samme grunn som punktum, iogmed at pause i setningen er flott, fordi det er mindre fristende å fortsette å lese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Dumme mandager Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Slår meg på den at komma er for pyser (samme med pungtum!) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Dumme mandager Kjenner følelsen. Siden det er populært å skrive uten komma og punktum skal jeg også skrive sånn det er mye lettere å lese for alle andre he he ikke sant. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Slår meg på den at komma er for pyser (samme med pungtum!) Tard Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Sier du at vi er domme??? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 At dere er dumme Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Lillium: God morgen! Ja ikke sant det er ikke det minste slitsomt egentlig fordi man får trent opp lungekapasiteten ved å aldri ha pauser til å puste i. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 At dere er dumme DOME de er domme dom dom. Nikka: God morgen Står til? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg er helt hundreprosent enig i hva Nikka sier og kan si det slik at komma og punktum egentlig bare er bortkastet tid å bruke i en setning Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ikke så værst faktisk, jeg har spist rosinboller og drukket solbærte til frokost! Jeg spiser jo aldri frokost egentlig, men i dag fikk jeg lyst på litt mat i magen. Jeg er trøtt og litt smågretten kjenner jeg. men det går nok over. Hvordan står det til der da? Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 pøs på med fler youtube vidioereroror da jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Vi har frokostpauser på skolen, så jeg slipper å tvinge i meg mat før jeg drar. Høres kos ut med solbærte da. ^^, Jeg er skikkelig trøtt. Vil egentlig bare hjem til sengen min. BLÆÆ! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Aha, jeg inntar maten mellom 10 og 13 vanligvis. Sitter på kontoret og installerer ting eller bare soser på nett samtidig som at jeg spiser. Drar jeg på pauserommet så får jeg jo aldri matro. Nja, det var en slik billig infusion sak fra Lipton, så den var ikke så kos. Jeg burde egentlig tatt med meg noe skikkelig te på jobb, men har ikke skikkelig kokende vann her, bare rundt 80 grader - orker ikke kaste bort ekslusiv te når jeg ikke kan få laget den på skikkelig vis. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nå fristet du meg til å stikke ned på Stockfleths. Rrrr! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Adventures of Lolo! Nå fikk jeg lyst til å spille det igjen. Dø på deg Mikkel! Lillium: Jeg vet ikke hva Stockfleths er, men sikkert fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg