Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nordlending har ingenting med Nordland å gjøre, det er det samme som vestlending og sørlending. At dere tilfeldigvis klarte å faile ved å kalle et fylke for Nordland skal ikke ødelegge hvordan landet deles inn.

Okei, så, fylket Nordland finnes ikke lenger? Oi, Oki.

Nordland har noe med Nordland å gjøre men går som en fellesbetegnese for alt nord for trondheim (+-)

Sto opp...skrapte bilen..frøys ræva av meg..kjørte på jobb..."Gisle, du skal da ikke være her...du begynner sent i dag"

...Another day in paradice...

Ikke noe vits i å sove uansett. Tror jeg heller fyrer i peisen eller no slikt kos jeg. mm...og vi har ikke brød. knekkebrød med kjøttkaker? ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
=/ er d bare jeg som har sånn uberchill løsning på lærlinge plassen :S? har alle ferier som elevene har + betalt jeg. = 2 månder sommerferie med betalt! <3

Seriøst? Jævla sløving Gar0! Kom og på det at jeg må ha noen til å passe katta om jeg skal være borte i 5 dager :p.

Lenke til kommentar
Nordlending har ingenting med Nordland å gjøre, det er det samme som vestlending og sørlending. At dere tilfeldigvis klarte å faile ved å kalle et fylke for Nordland skal ikke ødelegge hvordan landet deles inn.

Okei, så, fylket Nordland finnes ikke lenger? Oi, Oki.

Nordland har noe med Nordland å gjøre men går som en fellesbetegnese for alt nord for trondheim (+-)

Ikke for meg, for meg er Nordland bare fylket Nordland. Og en Nordlenning er en fyr ifra Nordland. :wee: Eller en person ifra fylket Nordland. :wee: :wee: :wee:

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar
=/ er d bare jeg som har sånn uberchill løsning på lærlinge plassen :S? har alle ferier som elevene har + betalt jeg. = 2 månder sommerferie med betalt! <3

Seriøst? Jævla sløving Gar0! Kom og på det at jeg må ha noen til å passe katta om jeg skal være borte i 5 dager :p.

Knis.:p

Gar0 er aldri annet enn sløv:P

Er for øvrig ikke det grann bedre selv ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...