b-real Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nordlending har ingenting med Nordland å gjøre, det er det samme som vestlending og sørlending. At dere tilfeldigvis klarte å faile ved å kalle et fylke for Nordland skal ikke ødelegge hvordan landet deles inn. Okei, så, fylket Nordland finnes ikke lenger? Oi, Oki. Nordland har noe med Nordland å gjøre men går som en fellesbetegnese for alt nord for trondheim (+-) Sto opp...skrapte bilen..frøys ræva av meg..kjørte på jobb..."Gisle, du skal da ikke være her...du begynner sent i dag" ...Another day in paradice... Ikke noe vits i å sove uansett. Tror jeg heller fyrer i peisen eller no slikt kos jeg. mm...og vi har ikke brød. knekkebrød med kjøttkaker? ^^ Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 =/ er d bare jeg som har sånn uberchill løsning på lærlinge plassen :S? har alle ferier som elevene har + betalt jeg. = 2 månder sommerferie med betalt! <3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Han kan ta madrassen mens jeg gjør som jeg gjorde nå. Bruker stol og bord XD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 =/ er d bare jeg som har sånn uberchill løsning på lærlinge plassen :S? har alle ferier som elevene har + betalt jeg. = 2 månder sommerferie med betalt! <3 Seriøst? Jævla sløving Gar0! Kom og på det at jeg må ha noen til å passe katta om jeg skal være borte i 5 dager . Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nordlending har ingenting med Nordland å gjøre, det er det samme som vestlending og sørlending. At dere tilfeldigvis klarte å faile ved å kalle et fylke for Nordland skal ikke ødelegge hvordan landet deles inn. Okei, så, fylket Nordland finnes ikke lenger? Oi, Oki. Nordland har noe med Nordland å gjøre men går som en fellesbetegnese for alt nord for trondheim (+-) Ikke for meg, for meg er Nordland bare fylket Nordland. Og en Nordlenning er en fyr ifra Nordland. Eller en person ifra fylket Nordland. :wee: Endret 3. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vel...du er ifra BØ så du er ingen nordlending Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vel...du er ifra BØ så du er ingen nordlending Hadde ikke forventa noe annet ifra deg. x] Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 =/ er d bare jeg som har sånn uberchill løsning på lærlinge plassen :S? har alle ferier som elevene har + betalt jeg. = 2 månder sommerferie med betalt! <3 Seriøst? Jævla sløving Gar0! Kom og på det at jeg må ha noen til å passe katta om jeg skal være borte i 5 dager . Knis. Gar0 er aldri annet enn sløv:P Er for øvrig ikke det grann bedre selv Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Men da ... Kan man snart dra på skolen. Hmm hmm. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Goood morning Vietnam!! øhh det var Mikkel sin:P skjer med folket??? savnet dere denne helga^^, Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 =/ er d bare jeg som har sånn uberchill løsning på lærlinge plassen :S? har alle ferier som elevene har + betalt jeg. = 2 månder sommerferie med betalt! <3 Det er fordi du fortsatt er elev det smarten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dovito din snik! Det blir 500 kroner i bot for å stjele setninga mi! Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 jaja men ingen av de andre lærlingene jeg har snakka med har det XD *point at ghraag* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Har ikke jeg heller. D: Jeg har en mer "hardere" utplassering enn dere. Blææhæææ. ;o RØD FRAKK! HIDE! Endret 3. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Det er bare Gar0 som ikke kommer seg over elevstadiet:P Endret 3. november 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Det er bare Gar0 som ikke kommer seg over elevstadiet:P[*youtube]IQMtgI2qDaI[*/youtube] For en forferdelig film. :!: Endret 3. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 jaja men ingen av de andre lærlingene jeg har snakka med har det XD *point at ghraag* *Takes finger, and breakz it* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Klassa trenger sponsor læreren skal sykle Tr.heim Oslo vist vi klarer å samle inn 25k noen som er villige sponsorer? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vi skriver vel ikke uten komma, gjør vi vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg