Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nordlending har ingenting med Nordland å gjøre, det er det samme som vestlending og sørlending. At dere tilfeldigvis klarte å faile ved å kalle et fylke for Nordland skal ikke ødelegge hvordan landet deles inn.

Ja, men ...! Jeg liker ikke å plasseres i samme kategori som de kontantkortprosituerte, incestuøse og trygdede finmarkingene.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du glemmer vestlandet. Men det er en annen ting som er verre. JEG ER FOR FAEN IKKE NOEN SØRLENDING!
Sør for Porsgrunn da?

Du anerkjenner ikke vestlandet? Det finnes verre byer å kobles med enn Stavanger og Kristiansand, men geografisk sett er Hordaland like langt unna Vest-Agder som Oslo er.

Tja, Norge deles fint inn i tre: ...

@Nikka: Inngår i nordnorge

Lenke til kommentar

Jeg bor i bofellesskap med crappy internettlinje og tilgang, hvor det trekker fra absolutt alle vinduene og det eneste varme stedet i huset er vaskerommet når tørketrommelen går.

Jeg overlever, jeg får tempereaturen på 15 - 17 grader og trives helt greit med det, verre med de andre frossenpinnene jeg bor med :p

Jeg savner ingenting hjemme, unntatt senga mi, nettet er like crappy der uansett :p

Når jeg tenker meg om, savner jeg sofaen min også, samt plass til printer, bigtower og 2 17"-skjermer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...