Bramle Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Nordlending har ingenting med Nordland å gjøre, det er det samme som vestlending og sørlending. At dere tilfeldigvis klarte å faile ved å kalle et fylke for Nordland skal ikke ødelegge hvordan landet deles inn. Ja, men ...! Jeg liker ikke å plasseres i samme kategori som de kontantkortprosituerte, incestuøse og trygdede finmarkingene. Endret 2. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Tja, Norge deles fint inn i tre:Nordnorge: Sør-Trønderlag og oppover Østlandet: Sør for Sør-Trønderlag, nord for Sandefjord (ca.) Sørland: Alt sørafor det igjen Du glemmer vestlandet. Men det er en annen ting som er verre. JEG ER FOR FAEN IKKE NOEN SØRLENDING! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Du anerkjenner ikke vestlandet? Det finnes verre byer å kobles med enn Stavanger og Kristiansand, men geografisk sett er Hordaland like langt unna Vest-Agder som Oslo er. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg savner virkelig fiberen hjemme. 300KB/s ned er KJIPT! Stygge kabelinternett fra canal digital Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Vestlandet, Sørlandet, Østlandet, Midt-Norge og nordaførr. Rangert i perfekt rekkefølge <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Blablabla.. Kjedlig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Tja, Norge deles fint inn i tre:Nordnorge: Sør-Trønderlag og oppover Østlandet: Sør for Sør-Trønderlag, nord for Sandefjord (ca.) Sørland: Alt sørafor det igjen Tulling, du glemte midt-norge. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Du glemmer vestlandet. Men det er en annen ting som er verre. JEG ER FOR FAEN IKKE NOEN SØRLENDING!Sør for Porsgrunn da? Du anerkjenner ikke vestlandet? Det finnes verre byer å kobles med enn Stavanger og Kristiansand, men geografisk sett er Hordaland like langt unna Vest-Agder som Oslo er. Tja, Norge deles fint inn i tre: ... @Nikka: Inngår i nordnorge Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg savner virkelig fiberen hjemme. 300KB/s ned er KJIPT! Stygge kabelinternett fra canal digital ~1.2MB ned her ^^ (ja megabyte og er canal digital) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Har greid å skaffe billetter til Madrugada . Jeg savner virkelig fiberen hjemme. 300KB/s ned er KJIPT! Stygge kabelinternett fra canal digital Ikke klag! Jeg har kun 200 kb/s og har hatt det i en evighet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Har 200 ned selv. bare en dobling til 400 ville vert himmel. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Har 200 ned selv. bare en dobling til 400 ville vert himmel. Jepp . For å ikke glemme opp hastigheten som hos meg ligger på 30 kb/s. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ai ai, den svir! Jeg har heldigvis 200 begge veier, noe annet ville jo vert direkte håpløst. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 100 000/100 000. Hell-ooooo! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Går vanligvis i 1.4MB/s, men den ville visst ikke det idag Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Får nyte hundremegabitten en stund til da Noen fordeler skal man ha som student. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ja, jeg bor i ett lite kott, må være økonomisk, har en elendig internettlinje, og kjip bussforbindelse inn til campus. Fordeler å være student ja. Savner fiberen hjemme, parkeringsplassen utenfor vgs, og det store fine rommet mitt i nyenden av huset. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg bor i bofellesskap med crappy internettlinje og tilgang, hvor det trekker fra absolutt alle vinduene og det eneste varme stedet i huset er vaskerommet når tørketrommelen går. Jeg overlever, jeg får tempereaturen på 15 - 17 grader og trives helt greit med det, verre med de andre frossenpinnene jeg bor med Jeg savner ingenting hjemme, unntatt senga mi, nettet er like crappy der uansett Når jeg tenker meg om, savner jeg sofaen min også, samt plass til printer, bigtower og 2 17"-skjermer. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 hva? ikke plass til bigtower? haha, fikk til første vellykkede pannekaken her nå jeg er fliiiink til å lage mat Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Savner fiberen hjemme, parkeringsplassen utenfor vgs, og det store fine rommet mitt i nyenden av huset. Akk, ja. VGS: Leilighet på 70-80 kvadratmeter for litt over 2200,-. Uni: 3500,- for 10 kvadrat og et kjøkken på deling med seks andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg