Kexxy er sexxy! Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I senga mi. I see. I see. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 jeg er nordlending Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vel, jeg hører heller på en smånervøs outsider enn en kar med Gant-genser som er toppen av selvtillitt og stråler egoisme og dyr parfyme lang vei. No shit, har en god del av begge deler i klassen. Misery loves company. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 jeg er nordlending RAD! ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 jeg er nordlending Er du vel ikke. Ekte nordlendinger ville sakt "Æ E NORLÆNNING, FØRR FAN." ;o Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er du vel ikke. Ekte nordlendinger ville sakt "Æ E NORLÆNNING, FØRR FAN.";o Nei. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 vi fra finnmark e litt finere i språket men æ kan bannes viss du vil? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 vi fra finnmark e litt finere i språket men æ kan bannes viss du vil? I sted sa du at du var nordlending. Bestem deg. Nordlending, tromsværing og finnmarking. Én dekker ikke alle. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 greitnok finnmarking da Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Vel, jeg hører heller på en smånervøs outsider enn en kar med Gant-genser som er toppen av selvtillitt og stråler egoisme og dyr parfyme lang vei. No shit, har en god del av begge deler i klassen. Misery loves company. Ja, der har du nok rett. Og det er en viktig sak, litt dustete chitchat før foredragene hjelper mye på nervøsiteten. Må jeg kontre med noe nå da eller? I så fall ville det jo bli noe liknende; Det er klart en person som ikke har det ikke vil forstå det. Personen som ikke forstår det, kan jo lett nevne "drop it", uten å vite at det er akkurat dette peronen med lidelsen (I form av at prestajonsangst går under angst, pyskisk lidelse da) vil oppnå, men bare ikke klarer. Fungerer ikke, kaputt. Og når det da blir påtvunget personen (undertegnede), blir vel det en heller merkverdig form for terapi. Dette er sagt før, og må nok sies igjen. Endret 2. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 jeg er nordlending Hva gjør du i senga til Lillium? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 jeg er nordlending Du er same Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 jeg er nordlending Hva gjør du i senga til Lillium? roter rundt i de rare sexleketøyene hennes, hu er syk ass Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 vi fra finnmark e litt finere i språket men æ kan bannes viss du vil? I sted sa du at du var nordlending. Bestem deg. Nordlending, tromsværing og finnmarking. Én dekker ikke alle. Nordlending er fra Nord-Trøndelag til Svalbard. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 jeg er nordlending Hva gjør du i senga til Lillium? Koser seg..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prest med potet i rompa Bare jeg som synes unnskyldningen hans skurrer litt? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nordlending er fra Nord-Trøndelag til Svalbard. Oyh! Nordland er kanskje ikke toppen av kransekaken, men ha litt perspektiv. Om Nordland er Pakistan er Finmark Sierra Lione, liksom. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det var ikke første gang sykehuset hadde fjernet gjenstander fra rumper. Til avisen forteller hun om agurker, en russisk dukke og en plante ! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nordlending har ingenting med Nordland å gjøre, det er det samme som vestlending og sørlending. At dere tilfeldigvis klarte å faile ved å kalle et fylke for Nordland skal ikke ødelegge hvordan landet deles inn. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 vi fra finnmark e litt finere i språket men æ kan bannes viss du vil? I sted sa du at du var nordlending. Bestem deg. Nordlending, tromsværing og finnmarking. Én dekker ikke alle. Nordlending er fra Nord-Trøndelag til Svalbard. Tja, Norge deles fint inn i tre: Nordnorge: Sør-Trønderlag og oppover Østlandet: Sør for Sør-Trønderlag, nord for Sandefjord (ca.) Sørland: Alt sørafor det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg