Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prestasjonsangst er så jævla downs. Bare slutt med det, liksom. Ærlig talt, folkens. Ærlig talt. Jeg håper du kødda nå. Den beste måten å komme over prestasjonsangst er jo å presentere noe man er jævla god på. Har man først mestret det så er jo problemet borte. Hjelper ikke. Føler meg like idiot hver gang dersom det er masse folk som sitter og hører på. Eneste gangene jeg klarer det er hvis det kun er forann læreren. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kjipt. Jeg hadde det sånn før, men nå har jeg ikke noe problem med det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg føler selv at jeg er veldig god i engelsk skriftlig/muntlig, men å stå framfor hele klassen å frmaføre noe slikt, det klarer jeg ikke. Da blir det mere "æ har fan ikkje nåkka å framfør .." så ser du hele klassen sitter der med et ansiktsutrykk som ligner: O_O. x] Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde sikkert rundt 60 dagers fravær i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kjipt. Jeg hadde det sånn før, men nå har jeg ikke noe problem med det. Er litt bedre nå da, føler meg litt mer "godtatt" på den nye skolen. Høres sikkert helt teit ut, men ja.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er bra da, jeg tror nok at du kan trøste deg med at det er mulig å bli kvitt angsten da. Jeg sier ikke at det funker for alle ei heller at det er lett, men det værste jeg visste var å fremføre ting for klassen. Nå holder jeg datakurs på jobb uten problem liksom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Uff, snakker du sånn? Ikke rart du har problemer med å snakke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde sikkert rundt 60 dagers fravær i fjor. Fikk du fjerna det? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Når man er kommet så langt at man klarer å gi faen i hva andre mener om deg, så er slikt ikke lenger ett problem. Selv om du står der med fint lite å legge fram, oppfør deg, og legg det fram som om det er tidenes framføring av ett superdupert foredrag av episke dimensjoner. Det funker. Folk burde være flinkere til å gi faen. Husk at når man er flink til å gi faen vil det og bety noe når man faktisk bryr seg og. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde sikkert rundt 60 dagers fravær i fjor. Fikk du fjerna det? Niks. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kjipt. Jeg hadde det sånn før, men nå har jeg ikke noe problem med det. f.eks for min egen del, så hadde jeg det sånn kun når jeg var usikker på hva jeg fremførte. I det jeg begynte å gjøre litt research og jeg skal ha presentasjon om "Speech Understanding bots" den 14.11.2008. Det blir tøft, fordi det er lett å være usikker på det (hele artificial intelligence faget er rein brainfuck), men det er bare å stå på som F. I det du kan nok til å være sikker på emnet, er det veldig greit å få presentert det, fordi du kan det fra A til Å. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Tja, det er vel ikke lett for en som ikke har det å forstå hvordan det er her, som i veldig mange andre saker. Samtidig som det er sånn andre veien, det her er får-ikke-sove-gruble-på-emne folkens. For min del. Prøvd mye rart, nipugging så jeg kan alt om det, forsiktig lesing så jeg ikke er bundet, stikkord, fullt manuskript, eddik før foredraget, komfortabel stemning, syrlig tone, stort publikum, lite publikum, interessant emne, uinteressant emne... Det eneste som fungerer for meg er fullt manuskript så jeg kan plukke opp tråden uansett hvor jeg er. Ellers er det bare å komme seg gjennom det. Endret 2. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Uff, snakker du sånn? Ikke rart du har problemer med å snakke. Sånn dialekt er jo tøff! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fancypants liker ikke nordlendinger, skjønner du, Anfall. ^^ Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prestasjonsangst er så jævla downs. Bare slutt med det, liksom. Ærlig talt, folkens. Ærlig talt. Plz don't. Jeg husker med glede hvor enkelt det har vært å på toppkarakter på muntligeksamener fordi sensor er møkk lei av stammende "eeehh"-ere. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 wat Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vel, jeg hører heller på en smånervøs outsider enn en kar med Gant-genser som er toppen av selvtillitt og stråler egoisme og dyr parfyme lang vei. No shit, har en god del av begge deler i klassen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fnis, heller en som stammer enn en fyr med selvtillit og parfyme. Det var rimelig retarded sagt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fancypants liker ikke nordlendinger, skjønner du, Anfall. ^^ Nordlendinger? HVOR?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg