L4r5 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Ryktebørsen sier at selv ikke gakkgakk-armeen ville ha herrbrun der lenger så de sendte han tilbake dit han kom fra. Husk det itl han logger inn så vi kan mobbe han alle sammen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor egentlig så er han visst bare tilbake for vaktkurs, men vi kan late som de ikke ville ha han. Mye mer morsomt det Endret 2. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Da har man glant "Les Invasions Barbares" igjen. Må si det var en bedre film andre gang enn første gang, har kanskje noe med alderen å gjøre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vel, å høre deg gav bergensdialekt en helt ny mening. Jeg har nå egentlig ganske standard bergensdialekt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Natta da dere gla i alle sammen skole i morra Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vel, å høre deg gav bergensdialekt en helt ny mening. Jeg har nå egentlig ganske standard bergensdialekt. Vel, det er første gangen bergenskdialekten har hørtes tiltalende ut for å si det sånn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vel, det er første gangen bergenskdialekten har hørtes tiltalende ut for å si det sånn.Det får'n si. Ô_ô Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skitne russergris. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gla' i deg og. Jeg har engelskforedrag i morgen. Hos meg er det liksom DOOMSDAY, det BLIR ikke verre. Jeg skal snakke for en crowd, og på ENGELSK, jeg tror faktisk det ville være mer komfortabelt å stikke en gaffel i hvert øye. Kanskje til og med verre enn å stikke en gaffel i hvert øye OG blunket fort. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vel, det er første gangen bergenskdialekten har hørtes tiltalende ut for å si det sånn.Det får'n si. Ô_ô Det var jo akkurat det jeg sa. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg tror jeg burde si takk. Men samtidig føler jeg meg litt fornærmet som bergenser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gla' i deg og. Jeg har engelskforedrag i morgen. Hos meg er det liksom DOOMSDAY, det BLIR ikke verre. Jeg skal snakke for en crowd, og på ENGELSK, jeg tror faktisk det ville være mer komfortabelt å stikke en gaffel i hvert øye. Kanskje til og med verre enn å stikke en gaffel i hvert øye OG blunket fort. Et "godt" råd: skulk. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg tror jeg burde si takk. Men samtidig føler jeg meg litt fornærmet som bergenser. Hehe! Vel, bergensere burde takk deg, for du er en god ambassadør. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, jeg er jo som kjent veldig diplomatisk av meg og... sånn. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, du er kompromissløs, men rettferdig. Uansett så var det første gangen jeg har hørt bergens og syntes at det har hørtes pent ut. Jeg har en liten hang til rogalandsdialekt egentlig forstår du. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gla' i deg og. Jeg har engelskforedrag i morgen. Hos meg er det liksom DOOMSDAY, det BLIR ikke verre. Jeg skal snakke for en crowd, og på ENGELSK, jeg tror faktisk det ville være mer komfortabelt å stikke en gaffel i hvert øye. Kanskje til og med verre enn å stikke en gaffel i hvert øye OG blunket fort. Et "godt" råd: skulk. Jaja, for da må jeg bare plukke det opp etter alle andre er ferdig med det. Og jeg vet du ikke var seriøs med det. Skulle gjerne vært foruten alt av muntlig skoleaktivitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Gla' i deg og. Jeg har engelskforedrag i morgen. Hos meg er det liksom DOOMSDAY, det BLIR ikke verre. Jeg skal snakke for en crowd, og på ENGELSK, jeg tror faktisk det ville være mer komfortabelt å stikke en gaffel i hvert øye. Kanskje til og med verre enn å stikke en gaffel i hvert øye OG blunket fort. Et "godt" råd: skulk. Jaja, for da må jeg bare plukke det opp etter alle andre er ferdig med det. Og jeg vet du ikke var seriøs med det. Skulle gjerne vært foruten alt av muntlig skoleaktivitet. Jeg var faktisk seriøs. Jeg skulka sikkert 75% av engelsktimene i fjor, pga en jævla drittlærer og fordi det er så fryktelig behagelig med presentasjonsangst og stå forann en mengde med folk som bare tenker at du er en stygg outsider som ikke har noe der og gjøre, og ikke kan snakke engelsk, osv. Edit: Men kanskje ikke det beste rådet.. Endret 2. november 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prestasjonsangst er så jævla downs. Bare slutt med det, liksom. Ærlig talt, folkens. Ærlig talt. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Men hva fikk du i karakter? Bestod du? Ikke valuert eller hva? Er vel noen kriterier og minstetimer og sånt. Og det er siste del av tekstveggen din som er tilfellet her og. Mjo. Det er ikke så jævlig fett å ha det nei. Men å fjerne det blir som at jeg skal be deg om å slutte å være så utrolig wannabe-forumkjendis; Det skjer ikke. Endret 2. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, du er kompromissløs, men rettferdig. Uansett så var det første gangen jeg har hørt bergens og syntes at det har hørtes pent ut. Jeg har en liten hang til rogalandsdialekt egentlig forstår du.Okei, der ble jeg nettopp fornærmet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Den beste måten å komme over prestasjonsangst er jo å presentere noe man er jævla god på. Har man først mestret det så er jo problemet borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg