Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Venoms og splitta tunge. :fun:
Yup. Jeg har en mistanke om at det blir mindre vondt å splitte den enn det var å hulle den. Og Zlatzman har rett.
Hva skjer med smakssansen, blir den svekket?
Vel, nei. Det er tilnærmet ingen problemer, risikoer eller langvarige plager med en splittet tunge. Den gror på ca. en måned, smaksløkene er rimelig intakte, og du kan snakke som normalt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Vil du ha et fint et så bestiller du fra Amazon. Vil du ha en enkel en kan du kjøpe et brettspill som går på tid, f eks Fantasi.

Åh, trenger et lite som ser litt fint ut, men har ikke tid til å vente på at det skal komme i posten. :(

 

Jeg har et!

Hva skal du bruke det til?

Nå kan du lure :ph34r:

Skal du ta Lars bakfra med den? :ph34r:

Nei, da bruker jeg et brannslokningsapparat. Oo

Lenke til kommentar
Venoms og splitta tunge. :fun:
Yup. Jeg har en mistanke om at det blir mindre vondt å splitte den enn det var å hulle den. Og Zlatzman har rett.
Hva skjer med smakssansen, blir den svekket?
Vel, nei. Det er tilnærmet ingen problemer, risikoer eller langvarige plager med en splittet tunge. Den gror på ca. en måned, smaksløkene er rimelig intakte, og du kan snakke som normalt.

 

Han jeg så hadde slik at tungen så ut som en slangetunge... det er slik du mener? vil ikke dette hindre lyder som foresk. R?

Lenke til kommentar
Hvorfor har du et behov for å kløyve tungen?
Har jeg sagt det er et behov? Det er et ønske
Han jeg så hadde slik at tungen så ut som en slangetunge... det er slik du mener? vil ikke dette hindre lyder som foresk. R?
Tungesplitting. Nei, man får som oftest ingen talefeil. Jeg skal ikke splitte den bak i halsen heller. Dessuten skarrer jeg på r-ene. Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Åh, trenger et lite som ser litt fint ut, men har ikke tid til å vente på at det skal komme i posten. :(

Hva med en fantasy-butikk (Avalon/Outland)? Tror timeglass brukes i enkelte rollespill.

Takk for tipset, skal sjekke :)

Lenke til kommentar
Hvorfor har du et behov for å kløyve tungen?
Har jeg sagt det er et behov? Det er et ønske

Litt dårlig formulering der fra min side, det jeg ønsket å spørre var hva som ligger bak ønsket om å kløyve tungen? Jeg gikk (feilaktig?) ut i fra at det lå et behov bak ønsket.

Det er intens modifikasjon av egen kropp, det ser stilig ut, og jeg kan bruke tungemusklene separat.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg har et!

Hva skal du bruke det til?

Nå kan du lure :ph34r:

Skal du ta Lars bakfra med den? :ph34r:

 

Svært så opphengt du er på romper for tiden Wheely :thumbup:

Uansett så er brannslokningsapparat alt for lite til bakenden på L4r5 :love:

Han er opphengt i rompa til Lars, fordi den er så deilig :p Men jeg synes brannslokningsapparat passer bra jeg, for resten: Hold deg unna rompa til Lars! :mad:

 

@L4r5: Laaaaars, you're back! :D

Lenke til kommentar
Jeg har et!

Hva skal du bruke det til?

Nå kan du lure :ph34r:

Skal du ta Lars bakfra med den? :ph34r:

 

Svært så opphengt du er på romper for tiden Wheely :thumbup:

Uansett så er brannslokningsapparat alt for lite til bakenden på L4r5 :love:

Han er opphengt i rompa til Lars, fordi den er så deilig :p Men jeg synes brannslokningsapparat passer bra jeg, for resten: Hold deg unna rompa til Lars! :mad:

 

@L4r5: Laaaaars, you're back! :D

 

Har lovt deg at jeg skal holde meg unna rompa til L4r5 :cry: ikke bli sint, da blir jeg så nervøs:S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...