Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forskjellen er at man kan velge å ikke spille WOW og dermed unngå hele problematikken med abstinenser og semiavhengighet før det blir et problem. Onani gir seg fysiske utslag selv om man aldri har gjort det før og er litt værre å holde seg borte fra..

 

Å?

 

Overnattet hos en kamerat i natt. Kl. 5 lukket jeg øynene. Når jeg åpnet dem igjen var klokken 8. Lukket dem igjen. Så var klokken 12.

Lenke til kommentar
April neste år. Hvis jeg klarer å manne meg opp til det. Da skal tungen min deles i to.

 

WAS? :ohmy:

Jeg skal splitte den. Så lenge jeg klarer å manne meg opp. :p
Uff, jeg så en mann som hadde gjort det slik at det så ut som en øgle tunge :S

Det er passe freaky. Men du om det ;)

Ja, nei, typen min hadde heldigvis ikke noe i mot det. Så lenge jeg slipper å ta ut venomsene så tror jeg definitivt at jeg skal klare å manne meg opp til det.
Lenke til kommentar

Skal vi tro urbandictionary.com så er følgene en forklaring.

perks 79 up, 9 down

A slang name given to Endo Pharmaceuticals Percocet, Percodan and Percolone opiate narcotic pain medications usually in pill or capsule form and is available in generic versions as oxycodone hydrochloride.

This drug produces severe addiction of the morphine type when not used as prescribed.

Give me a few perks and a beer, that'll get me going.

 

Det er den meningen jeg har hørt det brukt i før, men nå lærte jeg altså noe nytt i dag også. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...