Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
teksten har plutselig blitt så liten på forumsiden i firefox, noen som husker hvordan man stiller tilbake?

Ctrl+mushjul. Tror jeg.

 

Har mamman din vunnet i Lotto?

Vi er tre stykker. De to andre har jobb, så de betaler en del mer i leie enn meg, og dermed må jeg bare betale 300–400 kroner mer for å bo i ei 120 m2 leilighet istedenfor en 10+20 m2 hybel.

 

Noen som vet hvordan en får tall nede i Word? Som i et salt: SO4, hvor firetallet skal ligge litt lavere.

Søk etter senket skrift i hjelpefilene.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Klarer ikke å forstå det med WOW :dontgetit:

 

Hadde du hatt spilt det, så hadde du skjønt.

 

Har spilt..har det til og med...DET SUGER

 

Det suger? hvordan har det seg at 10 millioner spiller det da? :/

og dessuten, selvfølgelig er det kjedelig på low-level.

 

er litt kjedeligt med low level ja, men når eg spilte wow. fikk eg aldri en opp i de høgeste! altså 60 og 70

Lenke til kommentar
Klarer ikke å forstå det med WOW :dontgetit:

 

Hadde du hatt spilt det, så hadde du skjønt.

 

Har spilt..har det til og med...DET SUGER

 

Det suger? hvordan har det seg at 10 millioner spiller det da? :/

og dessuten, selvfølgelig er det kjedelig på low-level.

 

Jeg tok vekk suger før du postet den, uansett det er et bra spill...som du sier selv flere millioner liker det.

Men jeg liker ikke det, har ingenting med high eller low-level å gjøre=)

Lenke til kommentar
Cluet med WOW er å aldri begynne. :)

 

Akkurat det samme er det med onani.

Forskjellen er at man kan velge å ikke spille WOW og dermed unngå hele problematikken med abstinenser og semiavhengighet før det blir et problem. Onani gir seg fysiske utslag selv om man aldri har gjort det før og er litt værre å holde seg borte fra..
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte WoW noen dager etter at det ble lansert når jeg var på ferie i London. Det vil si, pappa kjøpte det for meg. Og vi var innom en hel del butikker for å få tak i det. Spillet var morsomt i begynnelsen, for all del. Men søren hvor lite spennende det ble etter en stund. Men om folk liker det må de få lov til det.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...