NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Cluet med WOW er å aldri begynne. Akkurat det samme er det med onani. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har mamman din vunnet i Lotto? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 teksten har plutselig blitt så liten på forumsiden i firefox, noen som husker hvordan man stiller tilbake? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som vet hvordan en får tall nede i Word? Som i et salt: SO4, hvor firetallet skal ligge litt lavere. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) teksten har plutselig blitt så liten på forumsiden i firefox, noen som husker hvordan man stiller tilbake? Ctrl+mushjul. Tror jeg. Har mamman din vunnet i Lotto? Vi er tre stykker. De to andre har jobb, så de betaler en del mer i leie enn meg, og dermed må jeg bare betale 300–400 kroner mer for å bo i ei 120 m2 leilighet istedenfor en 10+20 m2 hybel. Noen som vet hvordan en får tall nede i Word? Som i et salt: SO4, hvor firetallet skal ligge litt lavere. Søk etter senket skrift i hjelpefilene. Endret 2. november 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Klarer ikke å forstå det med WOW Hadde du hatt spilt det, så hadde du skjønt. Har spilt..har det til og med...og jeg liker ikke det... Broren min elsker det...som mange andre gjør.... Edit: Måtte tone meg ned litt:P Endret 2. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Klarer ikke å forstå det med WOW Hadde du hatt spilt det, så hadde du skjønt. Har spilt..har det til og med...DET SUGER Det suger? hvordan har det seg at 10 millioner spiller det da? :/ og dessuten, selvfølgelig er det kjedelig på low-level. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen liker slike spill andre hater det... slik er det bare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Og resten spiller fotball. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jaja, samme det da... Du liker det han liker det ikke Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Akk, Island.. *bilde* :!: Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Klarer ikke å forstå det med WOW Hadde du hatt spilt det, så hadde du skjønt. Har spilt..har det til og med...DET SUGER Det suger? hvordan har det seg at 10 millioner spiller det da? :/ og dessuten, selvfølgelig er det kjedelig på low-level. er litt kjedeligt med low level ja, men når eg spilte wow. fikk eg aldri en opp i de høgeste! altså 60 og 70 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Klarer ikke å forstå det med WOW Hadde du hatt spilt det, så hadde du skjønt. Har spilt..har det til og med...DET SUGER Det suger? hvordan har det seg at 10 millioner spiller det da? :/ og dessuten, selvfølgelig er det kjedelig på low-level. Jeg tok vekk suger før du postet den, uansett det er et bra spill...som du sier selv flere millioner liker det. Men jeg liker ikke det, har ingenting med high eller low-level å gjøre=) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Cluet med WOW er å aldri begynne. Akkurat det samme er det med onani. Forskjellen er at man kan velge å ikke spille WOW og dermed unngå hele problematikken med abstinenser og semiavhengighet før det blir et problem. Onani gir seg fysiske utslag selv om man aldri har gjort det før og er litt værre å holde seg borte fra.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg kjøpte WoW noen dager etter at det ble lansert når jeg var på ferie i London. Det vil si, pappa kjøpte det for meg. Og vi var innom en hel del butikker for å få tak i det. Spillet var morsomt i begynnelsen, for all del. Men søren hvor lite spennende det ble etter en stund. Men om folk liker det må de få lov til det. Endret 2. november 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 og hvis du venter for lenge med å onanere får du masse hår på kroppen pluss kolikk-smerter Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jaja, samme det da... Du liker det han liker det ikke Jeg liker det egentlig ikke så veldig lenger. Men å si at det suger blir helt feil. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er det derfor jeg har så lite hår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg