Espen pai Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er dette sånn "liksom SO"? Ingen som vile svare? Hyggelig, da vil jeg bare meddele at jeg så espen-pai på juleballet i arendal by ifjor.. I dress.. Sammen med noen jenter.. så du meg? hvorfor hilste du ikke på? og dette er ikke SO det er FK Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) så du meg? hvorfor hilste du ikke på? og dette er ikke SO det er FK Jeg kjørte forbi deg.. Så var litt vanskelig, jeg kunne jo selvfølgelig ropt til deg fra bilen... men det virket unødvendig akkurat der å da, så jeg sier det heller til deg nå Du er klar over at vi har gått på skole sammen espen? Ps. Eple, jeg har nesten begynt med eksen min igjen.. Jeg suger Endret 15. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dette er litt morsomt, rly. P er en av grunnene til at jeg gleder meg til Hove i år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Se der var plutselig CSS gøy igjen ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg ar lyst på Hove! Må bare finne noen som: 1) Har samme smak som meg og 2) Har råd til å blåse 2k på festivalpass+camping osv. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Dette er litt morsomt, rly. P er en av grunnene til at jeg gleder meg til Hove i år. *weee* Jeg er populær! Edge, du kan sove hos meg, jeg har ikke så stor tiss, men jeg er en jævel på å kose Endret 15. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg vil på roskilde og wacken.. =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du er klar over at vi har gått på skole sammen espen? du har nevnt det før ja... men jeg har for pokker ikke klart og plassere deg enda Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg ar lyst på Hove! Må bare finne noen som: 1) Har samme smak som meg og 2) Har råd til å blåse 2k på festivalpass+camping osv. Lykke til. Jeg driter i musikksmaken til folk, jeg går på hvor glad jeg er i dem om jeg vilha dem med eller ikke. Jeg har ingen problemer med å ditche vennene mine for å gå på en konsert de ikke vil på (og jeg mistenker at jeg ender med å gjøre nettopp det et par ganger i år og.) I fjor ditchet jeg folk for å se Cansei de ser Sexy, Arcade Fire, The Killers og MCR. Jeg vil på roskilde og wacken.. =D Jeg skal så sinnsykt på roskilde til neste år. Joine? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Se der var plutselig CSS gøy igjen ^^ Neh, det er ikke så gøy, men det er veldig nødvendig Jeg joiner ikke roskilde ass Endret 15. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Du er klar over at vi har gått på skole sammen espen? du har nevnt det før ja... men jeg har for pokker ikke klart og plassere deg enda JA SÅ JEG BETYDDE SÅ MYE FOR DEG JA!! DU BARE BRUKTE MEG!! Du så MCR med meg Eple.. Du er nok den eneste på hw-forumet som kan si det.. Vær stolt Endret 15. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 JA SÅ JEG BETYDDE SÅ MYE FOR DEG JA!! DU BARE BRUKTE MEG!! såvidt jeg vet, så har jeg ikke engang pratet med deg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) såvidt jeg vet, så har jeg ikke engang pratet med deg... Om du ikke merket Paala så må du faktisk ha gått litt i din egen verden. I ære av første innlegg på side 666: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Absorb all their fears, collect all their mindsWe'll be the snakes wherever they'll play And we'll be the demons wherever they'll pray ...It' will be the greatest fight on earth Snatch the wings of a fly Spit on them and nail them to my spine Say "little insect now fly away" But I'll be the demon in every psalm you pray The disease, the love, the claws, the blood The empty clinics of savaged hearts The rusty nails in lidless eyes ...And the skin won't ever be cleansed from the dirt Come here Now come here Let me smell your fears Cry here Now cry here Let me enjoy your tears Lick the wet segments of a worm Taste it now And let it wriggle down your throat Mothers scram "Little children now run away" But I'll be the snake wherever they'll play Commence the extermination To weaken their wills Uncover their hearts free the insects And let them lead the way Endret 15. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 såvidt jeg vet, så har jeg ikke engang pratet med deg... Pfft.. bagateller Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Om du ikke merket Paala så må du faktisk ha gått litt i din egen verden. jeg gjør igrunnen som regel det... Pfft.. bagateller burde arangere treff i Arendal! begynner og bli endel av oss her Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) burde arangere treff i Arendal! begynner og bli endel av oss her Meg og... Deg? Are you coming on to me? Espen, gikk ikke du på blakstad å? I klasse med vegard å aslak? Eller bare aslak? Endret 15. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Meg og... Deg? Are you coming on to me? Og Knewt og Nora90. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg