Turtlis Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som vil chatte?? asl? :!: Sov i et par timer i kveld, og nå er jeg pling våken. Lager meg egg, bacon og makaroni for de som lurte Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Og makaroni? Sært. Tenkte mekke egg og bacon til frokost, men først får jeg vel sove litt. *legge seg* Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 sitter og kjeder meg jeg. ferdig med en lang økt som garderobevakt på samfundet, og vurderer nesten å finne sengen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Døgning er slitsomt. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg prøver! JEG PRØVER VIRKELIG! Herregud, hva er galt med meg?! Jeg prøver og sove, jeg prøver virkelig og legge meg! Hvert eneste fiber i kroppen min sier at jeg MÅ legge meg! Men neida! NEIDA!! Sesong 3 av how i met your mother drar meg inn! HVER GANG! "Bare en episode til, du må jo finne ut hva som skjer!" "Kom igjen, det skader jo ikke med en episode til." "Det er helg, du er arbeidsledig. Hva galt kan skje?" "Du greier og fikse døgnrytmen til mandag, ikke noe stress!" Å HERREGUD! ONDE ONDE ONDE SERIE! Fjern din forbannelse over meg! Dette kommer til og ende med at jeg sitter her, klokka 12 i "morgen" og har akkurat sett siste episode av sesong 3. Da får jeg sikker den lyse ideen om og se sesong 4. Herregud! Hjelp? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Manisk serietitter Pasient? Kjenner til det udekkelige behovet for å bare se en episode til Hva skjer i dag da folkens? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I dag blir det vill sex og eldrebølgen på nrk.....i combo :!: Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hahah I dag blir det familiebesøk og rolig kveld med en eller annen film for min del Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 "The multinuclear processor of 3.6 GHz (Athlon64X2 or P4D)" :O Uheldig med oversettinga der (fra russisk) Hvordan kan en cpu være radioaktiv? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hahah I dag blir det familiebesøk og rolig kveld med en eller annen film for min del Håper det blir og se n grøsse sammen med min samboer, hun stikker til foreldrene sine og jeg får spille COD5 og Dead Space i fred...kanskje litt De Blob også( som er meget så bra) Så må jeg støv"suge" litt og rydde. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 kan du bare ikke rydde før du spiller COD5 og Dead space? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Håper det blir og se n grøsse sammen med min samboer, hun stikker til foreldrene sine og jeg får spille COD5 og Dead Space i fred...kanskje litt De Blob også( som er meget så bra)Så må jeg støv"suge" litt og rydde. To Clean or Not To Clean Thats The Question To Game Or Not To Game Thats The Question Valgets Kval Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 kan du bare ikke rydde før du spiller COD5 og Dead space? Det er bare stress å rydde Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Å game i renhet er jo det beste Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hmm. Game, eller rydde? Smak litt på alternativene og jeg tror jeg vet hva som er best . Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Å game i god samvittighet etter å ha ryddet er og blir best. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, der dro besøket. Nå får jeg jeg rydde det insane kaoset av glass, flasker, ting, søppel, sjokoladepapir og sktine klær og greier. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 "The multinuclear processor of 3.6 GHz (Athlon64X2 or P4D)" :O Uheldig med oversettinga der (fra russisk) Hvordan kan en cpu være radioaktiv? Hvordan får du "nucelar" og "radioaktiv" til å henge tett sammen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvordan får du "nucelar" og "radioaktiv" til å henge tett sammen? Wild guess, uvitenhet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) kan du bare ikke rydde før du spiller COD5 og Dead space? Det er bare stress å rydde Prøv å få spille i fred når det er rotete når du bor sammen med ei dame;) Enig Kakesjef...bak en kake til meg da Andre her som har teste De Blob til Wii? Endret 2. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg