Herr Brun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Herreguuud så jeg elsker Madrugada <3 Konserten var EPIC! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg digger The Doom Generation! Jeg må få skaffa meg de to andre filmene i trilogien også. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 EDIT: Holdt på å glemme at jeg selger et stk TJ07 for ca 2k - MSN i profil. Mye skal du ha for 1? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har ikke godt av å ha penger Bruker stort sett opp alle på film og CDer. F.eks. bare MÅ jeg ha denne. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har ikke godt av å ha penger Bruker stort sett opp alle på film og CDer. F.eks. bare MÅ jeg ha denne. Åh herregud, Kent er rockens Rihanna. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Åh herregud, Kent er rockens Rihanna. Hva innebærer så det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har ikke godt av å ha penger Bruker stort sett opp alle på film og CDer. F.eks. bare MÅ jeg ha denne. Doner noen kroner til meg isteden! Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tom & Jerry kjeks = WIN Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva innebærer så det? Så lett å like det at alle liker det! Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Så lett å like det at alle liker det! Ikke en dum ting, det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sorry Anfall, klarer ikke å gi fra meg penger til andre uten å få noe igjen for det, jeg går ut fra at jeg er et kapitalistisk svin mot min vilje Evt. materialist. Usikker enda. Og kent er Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gud. Jeg blir så voldsomt trøtt når rusen gir seg Ølfylla er elsk <3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ikke en dum ting, det. Om en jobber for suksess, eller en gangs pengesum. Up to you. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Om en jobber for suksess, eller en gangs pengesum. Up to you. Hvorfor i all verden bør det være et mål i seg selv å lage musikk som en vanskelig å like? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sorry Anfall, klarer ikke å gi fra meg penger til andre uten å få noe igjen for det, jeg går ut fra at jeg er et kapitalistisk svin mot min vilje Evt. materialist. Usikker enda. Og kent er Hvis du får en e-klem daaaaaa? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvorfor i all verden bør det være et mål i seg selv å lage musikk som en vanskelig å like? Hvorfor i all verden bør det være et mål i seg selv å lage musikk alle liker som utelukker alle andre sjangere for andre folk? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvorfor i all verden bør det være et mål i seg selv å lage musikk alle liker som utelukker alle andre sjangere for andre folk? "Lett" musikk utelukker ingenting, det representerer bare nok et alternativ. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 "Lett" musikk utelukker ingenting, det representerer bare nok et alternativ. Det fjerner likeså muligheten for andre alternativer å utfolde seg. Fører til fordommer og bedømmende påstander om alternative sjangre iforhold til hva "massen" liker. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Det er publikums feil, ikke musikerne. Men jeg er enig i at folk flest er altfor trangsynte med tanke på musikk. Bare se her på forumet, hvor halvparten hører utelukkende på metal. Endret 2. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er publikums feil, ikke musikerne. Det går begge veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg