L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 WHO LET THE DOG UT....WOOF...WOOF Naboen min... Jeg så den tusla rundt her tidligere i dag. Og så sprang de etter den og prøvde å få tak i den litt etterpå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 :!: Nå hadde jeg egentlig tenkt og komme med en rompe-vits igjen, men jeg har lagt de på hylla nå Jeg syns jeg hører jubelen.."ja, er glad i dere også...som fikk meg hit til den store dagen...da rompe-vitsene ble lagt på hylla for og suge til seg støv" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ble ikke så kult allikevel, CRT-skjermen min står og rister og lager ulyder Gleder meg til de tre 24" kommer i hus, ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 skal komme og riste litt på deg jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 WHO LET THE DOG UT....WOOF...WOOF Naboen min... Jeg så den tusla rundt her tidligere i dag. Og så sprang de etter den og prøvde å få tak i den litt etterpå. Naboen min og. Har et lys som går på ute hvis det kommer noen, plutselig lyser det som faen også går det en liten bikkje der. Lættis! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 skal komme og riste litt på deg jeg JEg har en ide... Vi kidnapper wheelman. Taper fast armene hans og tar han med til en lang bakke. Så setter vi på speedometer på stolen og ser hvor stor fart han kommer opp i! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hah, har målt meg selv til nesten 60 km/t - med GPS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hah, har målt meg selv til nesten 60 km/t - med GPS DAMN! Da hadde jeg vært nervøs ass! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg må innrømme at jeg var mer nervøs for GPSen enn for meg selv :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hvis vi lager plass til 250kg med last og litt tykkere dekk...så skulle vi fått fart på deg ja, wheely Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) satan, det hadde ikke jeg turt Endret 1. november 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ble ikke så kult allikevel, CRT-skjermen min står og rister og lager ulyder Gleder meg til de tre 24" kommer i hus, ja Du, unnskyld meg, men hvor mye penger har du egentlig, og hvor får du de ifra? Kan ikke spandere en ussel liten 22" på meg? =) Kanskje en bokse hårgel også? x] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ha ntjener jo en del penger på å skrive artikler da. Hvor mye får du per artikkel igjen, wheelie? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du, unnskyld meg, men hvor mye penger har du egentlig, og hvor får du de ifra? Kan ikke spandere en ussel liten 22" på meg? =) Kanskje en bokse hårgel også? x] Akkurat nå har jeg 2200kr på konto, samt en skjerm verdt 3000 på vei (kun kjøpt en foreløpig), en som skal kjøpe en CPU for 2000, hovedkort og RAM til salgs for.. 5000 eller noe sånnt til sammen. Ha ntjener jo en del penger på å skrive artikler da. Hvor mye får du per artikkel igjen, wheelie? Jeg har to inntektskilder: 1. Kjøp/salg av hardware 2. Hardware.. Det tror jeg faktisk ikke er ment å komme ut, desverre. EDIT: Holdt på å glemme at jeg selger et stk TJ07 for ca 2k - MSN i profil. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Okei, trodde du hadde sånn en million på konto elns. ;o Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Google it: http://images.google.no/images?q=Silversto...sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kabbis har jeg. Men har jo planer om å oppgradere pcen når rehabiliteringa er innvilga. Kanskje jeg skulle satsa på å ha to maskiner i stedet for å bare oppdatere den gamle. Får se hva pengene strekker til Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=BCwCBh0z3Hs...feature=related Syng med folkens THERE MUST BE SOME WAY OUT OF HERE! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Foregår virkelig mye spam i Lekeplassen nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg