Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner egentlig ikke all praten om at Vista er så ustabilt, har hatt Vista x64 i noen gode måneder nå, og egentlig ikke opplevd det store spetakkelet som alle skravler om. :p

 

Støttes. De problemene jeg har hatt, har vært min egen feil (piratkopi som ikke var helt på nett).

 

Har fungert utmerket til mitt formål. Pcen brukes til internett, gaming, torrents, serier, vm ware, musikk og alt annet faenskap jeg måtte finne på.

 

Eneste minuset med Vista er at det suger minne med "godsakerne" aktivert. Ligger idle på 1,5 GB minne. Fyr opp vmware og resten av programmene så begynner vi og nærme oss 3,5.

Lenke til kommentar

De som vet hva de holder på med sutrer aldri over ustabilitet uansett OS, de feilsøker problemet og fikser det. Å bytte OS på grunn av ustabilitet er som å sage av seg foten for å slippe smerten i en tå. Hvis man ikke klarer å ordne opp i eventuell ustabilitet sitter feilen et sted mellom stolen og tastaturet.

Lenke til kommentar
Du mener at det ikke finnes ustabile OS? Vet ikke om jeg helt kan gå med på den. Man løser Vistas ustabiliteter ved å feilsøke problemet (Vista) og fikse det (ved å bytte til XP).
Ustabile OS finnes i hopetall, spesielt hvis man ser på usertifiserte *nix systemer eller beta/rc versjoner av ulike systemer. Ofte kan man også oppleve OS-relatert ustabilitet i startfasen av nye OS som det kan være vanskelig å jobbe seg rundt. Vista med SP1 blir det dog fåfengt å klage på, det er såpass godt dokumentert og stabilt at man ikke burde ha særlige problemer med å få det opp å gå hvis man vet hva man holder på med. Hvis du har feilsøkt problemet og funnet årsaken er det jo ingen problem å fikse det, problemet er heller å lokalisere tilstrekkelig. Jeg mener fortsatt at for majoriteten vil det å bytte fra Vista til XP på grunn av stabilitet er som å kappe av seg foten for å ordne smerten i en tå.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...