DJ_Dark Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg rister paa hodet mitt over alle dere som tror NL bare er dop og roeyking. Grow up, please! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du er kanskje for ung til å ha fått med deg filmen og boken.http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...7640&rom=MP Har ikke lest sett, men jeg sa Hermann med to n'er! (veldig viktig!) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg rister paa hodet mitt over alle dere som tror NL bare er dop og roeyking. Grow up, please! NL? Som i "No Life"? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Som i NEDERLAND, Nikka. Jeg rister paa hodet mitt over alle dere som tror NL bare er dop og roeyking. Grow up, please!Nei, sorry. EDM-arrangementer er, som dere alle vet, fullstendig rusfrie, og hele "rave"-greiene er bare et rykte. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg rister paa hodet mitt over alle dere som tror NL bare er dop og roeyking. Grow up, please! Fant ut ut at jeg gadd ikke å svare deg din sure gauda Endret 1. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 *gåsehud* Opeth - Face of Melinda på anlegget til pappa. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva skjer folkens? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Akkurat spist en deilig jegergryte. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er hos Programvare og betatester Windows 7 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 skal game jail mode på cs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Æsj, betatesting er dritkjedelig. Programvaren (mind the pun) er jo så full av bugs at det ikke er noe morsomt, sitter bare og kræsjer og skriver ned hvorfor den kræsjer og sender inn til Microsoft. Endret 1. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Forslag til noe spill jeg skal sette på? Lurer på å fyre opp Privateer 1.2 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Faktisk ikke, Windows 7 virker mer stabilt enn Vista, og er en del raskere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skal ikke så mye for å være mer stabilt enn Vista.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Driverstøtten er faktisk mye bedre enn i Vista også. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skjønner egentlig ikke all praten om at Vista er så ustabilt, har hatt Vista x64 i noen gode måneder nå, og egentlig ikke opplevd det store spetakkelet som alle skravler om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Ikke jeg heller. Har vel brukt det et halvt års tid nå. 32 bit versjonen. Såvdt jeg har lest i PCGamer har Windows 7 mye mere fokus på spillplattformen Windows Live enn Vista har hatt. Det er som et nedstrippet Vista med mye mere fokus på å integrere spilling i hele interfacet og gjøre det lettere å finne servere og folk å spille med som Xbox Live. Dette "Games For Windows"-begrepet skulle jo ta over verden når Vista kom ut. Floppa totalt når folk fant ut de måtte betale penger for å få tjenester vi allerede har gratis i Steam. Endret 1. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har bare hatt problemer med Vista Ultimate 32 det året jeg hadde det. Tror jeg skal installere Win2k igjen ... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ikke jeg heller. Har vel brukt det et halvt års tid nå. 32 bit versjonen. High five, det er bare oss to som veit åssen det skal brukes ser det ut til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg