Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

L4r5, musen får jo en viss affeksjoneverdi når man legger ned arbeid i å holde den gående. Jeg vet ihvertfall at når denne musen en gang tar kvelden skal jeg tilbake til min første mus, en microsoft kulemus av et eller annet slag. (har modellnummer og slikt liggende en plass.) Ikke noe fancy blått lys eller unødvendige knapper bare god gammeldags komfort. Min neste mobil blir forøvrig en t68i. Man får den for en hundrelapp eller to nå for tiden og jeg har alltid hatt lyst på en. Den kostet over 5000 kr når ønsket var som sterkest, men da hadde jeg ikke råd.

 

Edit: Wing Commander: Prophecy er ikke abandonware.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Kulemus har en del ulemper da. Så der kan jeg ikke forsvare affeksjonsverdien for min del hvertfall. Det blir for tungvindt.

 

Ang. t68i så skjønner jeg deg. t610 for eksempel er jo en annen telefon som har holdt seg knallgodt med årene, men som var dyr når den kom. t68i prøvde jeg aldri.

 

"Edit: Wing Commander: Prophecy er ikke abandonware."

Søren... Får fyre opp WC4 som jeg har liggende her da.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
*bla, bla, bla*

 

Det er herved vedtatt, fargoth er en gutt.

 

Ellers kan jeg meddele at jeg har svidd av 2.500 kroner på øl i dag. Jeg har vært på ekskursjon til Innerøy Gårdsbryggeri i dag, det ble det kjøpt nok øl for en liten periode, noe av det ble tappet på flaske så sent som for 3 dager siden og må derfor stå på flaske å modnes i minst 2 uker før det er drikkeklart. Jeg tror det hyggelige bryggebonden hadde en usedvanlig god lørdags formiddag, vi kom i 2 fulle biler og kjøpte intet mindre enn 4 kasser hver. :D Vi kom ca 15 minutter før han egentlig startet salget også, så han trodde selv at han kom til å sette rekord. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
*bla, bla, bla*

 

Det er herved vedtatt, fargoth er en gutt.

 

Ellers kan jeg meddele at jeg har svidd av 2.500 kroner på øl i dag. Jeg har vært på ekskursjon til Innerøy Gårdsbryggeri i dag, det ble det kjøpt nok øl for en liten periode, noe av det ble tappet på flaske så sent som for 3 dager siden og må derfor stå på flaske å modnes i minst 2 uker før det er drikkeklart. Jeg tror det hyggelige bryggebonden hadde en usedvanlig god lørdags formiddag, vi kom i 2 fulle biler og kjøpte intet mindre enn 4 kasser hver. :D Vi kom ca 15 minutter før han egentlig startet salget også, så han trodde selv at han kom til å sette rekord. :p

Synes heller du kunne gitt meg noen kroner og så kunne du fått en e-klem istedet :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
AA JADDA! Foerste oelen er paa vei ned i magan og man skal drikke som faen i kveld!

 

Heineken brygget i Nederland :w00t:

 

Du er i Amster?

OG DU DRIKKER ØL :tease:

Jeg vil på klassetur dit, men var bare en eller to i klassen utenom meg som stemte for når vi hadde avstemming og ene læreren nekta å være med for han visste hva vi hadde i tankene. :( Får prøve å si at jeg "er interessert i å se hjemlandet til min bestemor" eller noe :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Synes heller du kunne gitt meg noen kroner og så kunne du fått en e-klem istedet :p

 

Hva skulle jeg gitt deg noen kroner for? Altså, ja for en e-klem. Jeg gav jo ikke bort disse kronene da, de er investert i godt øl. Du kan få låne e-penisen min litt. :wee:

Du kunne heller invistert de i en god e-klem! Men må nok si neitakk, jeg har Hermann. :love:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...