CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, det her er passe musikk i dag. Og jeg ser ikke om tabletten jeg fant i lommen er paracet eller noe annet. Over the rainbow ja, synes -versjonen er best. Ingen topper den, uansett. I agree! Datamurf: tatu er ikke lesbo0z på ekte, så du har ikke sjangs desverre. Alle vet jo at du digger å kle deg ut som en shemale. At de ikke er lesbeduller på ordentlig vil jo strengt tatt bare øke sjansene hans da fra 0% til 0,00001% Lol. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) L4r5: vær snill gutt nå....jeg kommer og tar rompa di hvis ikke og det gjelder deg også CypheroN :!: <veldig desperat Endret 1. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 L4r5: vær snill gutt nå....jeg kommer og tar rompa di hvis ikke Jeg er jo snill jo. Jeg slo fast at han har en sjanse. Det er bare overtyngende lite sannsynlig at han noen sinne vil komme på to-(tre?)mannshånd med noen av dem. Og om så skjer så må han fortsatt sjarmere av dem trusa. Liker ikke å ødelegge drømmene til noen, jeg bare finner det hele så usannsynlig at en lottogevinst er å regne som bankers i forhold. Omtrent slik det er med meg og Angelina. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg prøver å snakke en venninne fra motivet hun har planer om å tatovere. Hun er dessverre rimelig hard-headed, så det var litt slitsomt. Hadde det vært en ukjent, eller en jeg mislikte hadde jeg ikke hatt noe i mot at hun tok det, for det er bare tragikomisk å se det på andre, men ikke på et menneske jeg faktisk må omgås. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ha ha, veri fønni. Jeg veit de ikke er lesbiske, at det bare var et PR-stunt for å selge mer, at hu ene er mamma og var naken og gravid i et eller annet blad elns etc. Jeg syns fortsatt de var bra, har 3-4 singler og 1 album. Jeg syns det var fengende og lærte meg tekstene på engelsk, samt refrengene på russisk og gikk rundt og sang på. Og det gjør jeg vel enda. Og Cypheron, shemale? Lulz, hvor har du det i fra? Skjeggete dame om jeg skal kle meg ut takk, ellers er jeg bare en helt normal og streit mann som mener folk bør få kle seg i hva enn de vil uten at noen skal peke, le, true med bank, fryse en ut etc. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vet nå aldri med folk på dette forumet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 L4r5: vær snill gutt nå....jeg kommer og tar rompa di hvis ikke Jeg er jo snill jo. Jeg slo fast at han har en sjanse. Det er bare overtyngende lite sannsynlig at han noen sinne vil komme på to-(tre?)mannshånd med noen av dem. Og om så skjer så må han fortsatt sjarmere av dem trusa. Liker ikke å ødelegge drømmene til noen, jeg bare finner det hele så usannsynlig at en lottogevinst er å regne som bankers i forhold. Omtrent slik det er med meg og Angelina. Bare vent og se.....en dag SÅ KOMMER HONNING TIL Å RENNE I ELVENE, HUBBE-BUBBA NÅR DET REGNER, FLYGENDE GRISER OG SJOKOLADE-MELKENDE KUER.. Forstår hva du mener Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Glem pirate-english på facebook, skift til Islandsk! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Glem pirate-english på facebook, skift til Islandsk! Gammelnorsk og islandsk er uforståelig. Men sikkert litt morsomt å lære seg. Endret 1. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er det kuleste jeg noen gang har sitt på facebook. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Julegaven min til meg selv? Ny datamus. Helst FØR jeg knuser den gamle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Julegaven min til meg selv? Ny datamus. Helst FØR jeg knuser den gamle. Gå for mx518 "The Dark Knight"-edition! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg har hatt MX510 i flere år nå, og den begynner å bli temmelig slitt. (MX510 og MX18 er så å si den samme musen) Scrollehjulet mistet motstanden for noen år tilbake, men det ble fikset ved å erstatte den brukne delen med en pappbit. Det har fungert udmerket i lange tider nå og musen holder koken som bare det. Det eneste problemet er at logomerket under håndflaten er laget av kork eller tre under klistremerket slik at det slites mye fortere ned enn resten av dekselet. Jeg frykter at det er det som ryker først når musen en gang sier takk for seg, men vi snakker helt sikkert om flere år til før det blir et problem. Hvis MX18 er av like god kvalitet finnes det knapt noe bedre på markedet, med mindre man har litt store og mandige hender. Endret 1. november 2008 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har hatt min mx518 i godt over to år nå. Ingenting som er ødelagt eller noe. Bare har sliti ut de rød merkene som viser hva de forskjellige ekstraknappen er til. Har også hatt mx510, men den gikk i stykker. Det virker som mx510 hadde generelt sett lettere for å bli slitt ut. Hos meg var det venstre museknapp som gikk. Garantien var brutt siden jeg hadde åpnet den for å fjerne litt vekt og jeg fikk ikke reparert den selv så den vandret heden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 L4r5: vær snill gutt nå....jeg kommer og tar rompa di hvis ikke Pass deg! INGEN røre rompa hans! It's mine! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det skjedde også med meg for noen år tilbake. Jeg klarte derimot å fikse det med å demontere hele musen og feste på et nytt trykkpunkt på undersiden. Det har blitt en del reparasjoner på den opp i gjennom og både lim, teip, knappenåler og papp har erstattet gamle utslitte deler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Julegaven min til meg selv? Ny datamus. Helst FØR jeg knuser den gamle. Gå for mx518 "The Dark Knight"-edition! Do it! Den er jævlig genial! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 mx510-en fikk jeg ikke reparert. Etter det brukte jeg lenge en sugen optisk HP-mus. Den ble reparert en del ganger. Åpnet opp og reparert ledningsbrudd, holdt sammen av gaffa, loddet, binders var det inni der også.. Den var egentlig ikke verd å reparere. Kostet 80kr eller noe. Men hadde ikke lyst til å kjøpe noe dritt og hadde dårlig råd på den tida. Så da blei det å reparere og reparere. Etterhvert så blei jeg faktisk glad iden musa. Den hadde personlighet. Så vidt jeg veit så bruker eksen min den fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg