CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, det her er passe musikk i dag. Og jeg ser ikke om tabletten jeg fant i lommen er paracet eller noe annet. Over the rainbow ja, synes -versjonen er best. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ahh. Lørdager er kos <3 Lurer på om jeg skal gå en tur. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Å gå en lørdagstur med iPoden er veldig ålreit. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hmm, det føles som det er ..søndag, bare fordi jeg skal sitte inne og se film hele dagen, men men, digg med fri i morra også : ) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 og gå en lørdagstur til lefdal og kjøpe ipod er også veldig greit Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2746186.ece Hvis det der er en CS-granat fra forsvaret, synes jeg veldig, veldig synd på de som bor i det huset. Forsvaret har IKKE lov til å bruke denne granaten innendørs fordi konsentrasjonen er så høy... Han fyren som gjorde det der må være en idiot. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Haha... Husker det var en som utløste en CS-granat på dassen på ungdomskolen. Kunne ikke bruke den på flere dager Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Enig med CypheroN, Wizard of Oz-versjonen er <3 Eva Cassidy sin versjon er helt jævlig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Yeah! Ho lille jenta på amerikansk idol eller hva det er også flink tho. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Connie Talbot sin versjon eier alt og alle Den her: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jah, den jeg mente. Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Ooo. I Tønsberg, og greier. Jarrajarra. Sånn går det. Tror jeg tar meg en rusletur og klarner hodet litt, jeg. Litt uggen. CONNIE TALBOT var det! Klarte ikke huske navnet på henne. Endret 1. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 All the things she said, all the things she said *synge for seg selv* Må si jeg gleder meg til russisk disko neste helg Håper på masse t.A.T.u. ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 haha, tatu er så... 2002 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Sorry for at jeg sprekker bobla, men tatu SUGER stort eneste grunnen til at noen likte de var for at de ga seg ut for å være lesbiske. For musikk kan de ikke lage!!! Endret 1. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Datamurf: tatu er ikke lesbo0z på ekte, så du har ikke sjangs desverre. Alle vet jo at du digger å kle deg ut som en shemale. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Connie Talbot sin versjon eier alt og alle Den her: <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=Gn5L5U92_54"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=Gn5L5U92_54" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Se filmen hos Youtube P my god den jenta der var jo heeelt utrolig!! o_0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Datamurf: tatu er ikke lesbo0z på ekte, så du har ikke sjangs desverre. Alle vet jo at du digger å kle deg ut som en shemale. At de ikke er lesbeduller på ordentlig vil jo strengt tatt bare øke sjansene hans da fra 0% til 0,00001% Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, det her er passe musikk i dag. Og jeg ser ikke om tabletten jeg fant i lommen er paracet eller noe annet. Over the rainbow ja, synes -versjonen er best. Ingen topper den, uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg