Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Comodo kommer bedre ut på tester hva angår % angrep den greier å blokke og slikt. Så den beskytter veldig bra. Men den er veldig masete de første par dagene du bruker den (spør deg om det meste). Men den er veldig konfirgurerbar (en haug innstillingsmuligheter for de erfarne brukere). Bare pass på å fjerne hakene for at du vil ha toolbars og slikt når du installerer. Og du trenger ikke å innstallere Defence+ (Da maser den mindre, men beskytter kun mot datainnbrudd og annet slikt). Defence+ passer på at programmer ikke får benytte seg av tastatur og skjerm uten lov, at virus/spyware ikke bruker andre programmer for å sende ut informasjon osv.

 

Og tro meg. Etter å ha brukt det en uke maser den veldig lite, og framstår som en meget solid brannmur! Mange avinstallerer etter første dagen på grunn av alle pop-up-meldingene den kommer med. Det er veldig synd!

Lenke til kommentar

Men jeg er alltid sulten etter en tur ut kvelden før, uansett hva jeg har hatt i meg.

Men om jeg ikke har vært ute og bare spist en feit pizza fra Dolly's eller mekka meg et par feite burgere sjæl før jeg sovner, så er jeg ikke sulten når jeg våkner :p

Og har funnet ut at alkohol ikke er en faktor man kan regne med heller :p

Lenke til kommentar
Hmmm. noe på min pc laster ned konstant mellom 4,8 / 5,8 kB/s

 

Meget irriterende å ikke vite hva

 

Nå skal jeg på butikk å kjøpe meg diverse snacks å digg til kvelden

Last ned Comodo Firewall (Er en av de beste brannmurene på markedet, og den er gratis!). Der viser den en liste over hvilke programmer som bruker av internett/nettverkes-linjen. Du får riktignok ikke se hvor mange kb/s det bruker. Men du ser hvertfall programmene. :)

 

sykt, jeg tenkte nøyaktig på det samme :p COMODO er helt knall. I stad fant jeg ut av at Daemon Tools skulle plutselig ett eller annet på nettet @port 80. "Block".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...