Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Foreslår at dere tar et googlesøk og ser at dere blir eid. Slenger på en South Park-episode nå, sneiks.

Mhm. Google sier at BITTELITT cyanid, ikke nok til å drepe, ikke er gift. Det blir først giftig om man har skikkelig mye av det. :roll:

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at begrepene "litt"/"mye" er relative. Litt alkohol betyr ikke samme mengde som litt CN-. Ellers et elendig argument med likedan smiley. Er det det beste du får til?

Hadde i det minste forventet at du fant fram en link som teknisk klassifiserer alkohol som gift, for det ligger på nettet allerede. Legge merke til at disse skjemaene også kun lister symptomer som dukker opp ved et høyt eller langvarig inntak eller ved allergier.

I praktisk betydning er "gift" avhengig av inntak/dose ja, uansett om det er oksygen, cyanid, alkohol eller lignende.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Tatt fra dine egne linker:

1. Link: intoxication - to make drunk with alcohol, drugs or other substances. When using intoxication to describe an effect of a substance on the body (the pathology of a substance) intoxication also means poison or to poison someone.

2. Link: For some people, drinking in moderation can be beneficial. But at higher levels, it's deadly.

Det virker mer som om du er på mitt lag i diskusjonen.

Min tur: http://www2.potsdam.edu/hansondj/Controver...1119724191.html

http://www.drug-rehabs.org/alcohol-poisoning.htm

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Tatt fra dine egne linker:

1. Link: intoxication - to make drunk with alcohol, drugs or other substances. When using intoxication to describe an effect of a substance on the body (the pathology of a substance) intoxication also means poison or to poison someone.

2. Link: For some people, drinking in moderation can be beneficial. But at higher levels, it's deadly.

Det virker mer som om du er på mitt lag i diskusjonen.

1. Ja?

2. Som sagt, det er diskutabelt.

"Some experts disagree, saying that alcohol has not been proven to improve heart health."

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
1. Ja?

2. Som sagt, det er diskutabelt.

"Some experts disagree, saying that alcohol has not been proven to improve heart health."

1. Om noen er "intoxicated" av alkohol, er det snakk om høyt forbruk.

2. Some experts. Herlig! Tenk også over at det er "beneficial"-delen de diskuterer over ved lavt forbruk, og ikke hvor helseskadelig det er. Jeg har ikke påstått at alkohol er sunt.

Oppdaterte min forrige post med et par links, hvor det blant annet er meninger fra toksikologer:

"Toxicologists emphasize that “the dosage makes the poison.” Although salt, water, oxygen, aspirin, alcohol beverages, and many other substances can cause poisoning in excessive amounts, it makes no sense to call them poisons."

Her er en fra allmektige Wikipedia; "Paracelsus, the father of toxicology, once wrote: "Everything is poison, there is poison in everything. Only the dose makes a thing not a poison." "

Ser du sammenhengen med "dose", "too much", "abuse" og symptomene, eller vil du ikke gi deg?

Legger meg nå, natta. Du kan svare en siste gang i DNFK, og så kontakter jeg deg heller over PM om jeg vil diskutere mer etter det.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Hmmm. noe på min pc laster ned konstant mellom 4,8 / 5,8 kB/s

Meget irriterende å ikke vite hva

Nå skal jeg på butikk å kjøpe meg diverse snacks å digg til kvelden

Last ned Comodo Firewall (Er en av de beste brannmurene på markedet, og den er gratis!). Der viser den en liste over hvilke programmer som bruker av internett/nettverkes-linjen. Du får riktignok ikke se hvor mange kb/s det bruker. Men du ser hvertfall programmene. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...