Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Foreslår at dere tar et googlesøk og ser at dere blir eid. Slenger på en South Park-episode nå, sneiks. Mhm. Google sier at BITTELITT cyanid, ikke nok til å drepe, ikke er gift. Det blir først giftig om man har skikkelig mye av det. Endret 1. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Husk at begrepene "litt"/"mye" er relative. Litt alkohol betyr ikke samme mengde som litt CN-. Ellers et elendig argument med likedan smiley. Er det det beste du får til? Hadde i det minste forventet at du fant fram en link som teknisk klassifiserer alkohol som gift, for det ligger på nettet allerede. Legge merke til at disse skjemaene også kun lister symptomer som dukker opp ved et høyt eller langvarig inntak eller ved allergier. I praktisk betydning er "gift" avhengig av inntak/dose ja, uansett om det er oksygen, cyanid, alkohol eller lignende. Endret 1. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 http://peer.tamu.edu/curriculum_modules/ce...e_2/hazards.htm Denne sier det er diskutabelt. http://www.intelihealth.com/IH/ihtIH/E/927...ml?d=dmtContent Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Tatt fra dine egne linker: 1. Link: intoxication - to make drunk with alcohol, drugs or other substances. When using intoxication to describe an effect of a substance on the body (the pathology of a substance) intoxication also means poison or to poison someone. 2. Link: For some people, drinking in moderation can be beneficial. But at higher levels, it's deadly. Det virker mer som om du er på mitt lag i diskusjonen. Min tur: http://www2.potsdam.edu/hansondj/Controver...1119724191.html http://www.drug-rehabs.org/alcohol-poisoning.htm Endret 1. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Tatt fra dine egne linker: 1. Link: intoxication - to make drunk with alcohol, drugs or other substances. When using intoxication to describe an effect of a substance on the body (the pathology of a substance) intoxication also means poison or to poison someone. 2. Link: For some people, drinking in moderation can be beneficial. But at higher levels, it's deadly. Det virker mer som om du er på mitt lag i diskusjonen. 1. Ja? 2. Som sagt, det er diskutabelt. "Some experts disagree, saying that alcohol has not been proven to improve heart health." Endret 1. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) 1. Ja? 2. Som sagt, det er diskutabelt. "Some experts disagree, saying that alcohol has not been proven to improve heart health." 1. Om noen er "intoxicated" av alkohol, er det snakk om høyt forbruk. 2. Some experts. Herlig! Tenk også over at det er "beneficial"-delen de diskuterer over ved lavt forbruk, og ikke hvor helseskadelig det er. Jeg har ikke påstått at alkohol er sunt. Oppdaterte min forrige post med et par links, hvor det blant annet er meninger fra toksikologer: "Toxicologists emphasize that “the dosage makes the poison.” Although salt, water, oxygen, aspirin, alcohol beverages, and many other substances can cause poisoning in excessive amounts, it makes no sense to call them poisons." Her er en fra allmektige Wikipedia; "Paracelsus, the father of toxicology, once wrote: "Everything is poison, there is poison in everything. Only the dose makes a thing not a poison." " Ser du sammenhengen med "dose", "too much", "abuse" og symptomene, eller vil du ikke gi deg? Legger meg nå, natta. Du kan svare en siste gang i DNFK, og så kontakter jeg deg heller over PM om jeg vil diskutere mer etter det. Endret 1. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kids these days... ._. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bramle er sånn som bare henger her for å kverulere mest mulig på kortest mulig tid. Gjerne poste sidelange manifester der han "beviser" hvorfor han har rett og den andre har feil. Så det for noen dager siden også. Tragisk. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Og morsomt. I hvert fall for meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Vi kan være He-man og Skeletor..sånn arch nemesis greie. Har alltid ønska meg en slik. Du er Skeletor selvsagt. Den onde. Så slipper jeg å male trynet blått. Endret 1. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er ikke nede med tegneserier fra åttitallet. Hva med John F. Kennedy og Richard Nixon? Al Gore og George W. Bush? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 God morgen DNFK-ere. Ble en ganske ok kveld igår. Men morgenen etter er ikke rare greiene. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har sittet oppe i hele natt og sippet rødvin og sett på horror-filmer. Perfekt buzz i hodet og masse artig splatter. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eplefe sjenket meg rare drinker. Så min buzz ble litt vel stor etterhvert. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Like ikke for mye buzz. Da blir jeg bare dårlig plutselig. Best å holde det under kontroll syns jeg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fælt så tidlig dere var oppe da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 er det mange som har fått besøk av haloweenere i kveld ingen kom til oss Koste meg med noen koselige skrekkfilmer i kveld deilig at det ikke kom noen småunger som skulle ha godteri for en gangs skyld Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Tidlig oppe ja, har vært ute allerede og kjøpt en gave til min elskende Kjøpte The Blob til Wii Og kjøpte meg noen dvder så vi kan kose oss med noen skrekkfilmer i kveld=) Endret 1. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hmmm. noe på min pc laster ned konstant mellom 4,8 / 5,8 kB/s Meget irriterende å ikke vite hva Nå skal jeg på butikk å kjøpe meg diverse snacks å digg til kvelden Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hmmm. noe på min pc laster ned konstant mellom 4,8 / 5,8 kB/s Meget irriterende å ikke vite hva Nå skal jeg på butikk å kjøpe meg diverse snacks å digg til kvelden Last ned Comodo Firewall (Er en av de beste brannmurene på markedet, og den er gratis!). Der viser den en liste over hvilke programmer som bruker av internett/nettverkes-linjen. Du får riktignok ikke se hvor mange kb/s det bruker. Men du ser hvertfall programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg