Fisk1 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fisk1 wins, jeg digger den låta, helt siden jeg hørte den på Party Zone 10 elns Haha, utrolig at jeg fant den egentlig. Related-feltet på Youtube disker opp med så mye rått om man er litt tålmodig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=FvrYQkQNMUs...feature=related Jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bare ignorer meg dere=p Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Wow, teh intarwubz is dead tonight... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Note to self: Ikke si til ei jente på msn at ei dame i et spill har fine pupper. x] Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Wow, teh intarwubz is dead tonight... It haz n0t d!ed5. !t'5 ju5t 90n3 4f|< Note to self: Ikke si til ei jente på msn at ei dame i et spill har fine pupper. x] Lal, shall remind you ^^ xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du kunne sagt det til meg, jeg hadde mest sannsynlig bare vært enig. Jeg legger meg igjen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Prøver igjen ; Noen som er i Oslo etterpå kveld? =) Gar0 skal på Sonata konserten og jeg er litt short på venner etterpå x) Hadde vært morsomt om noen skulle ut en tur. Stikke på pub elns ^^ Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Kommer snart frem til at jeg ikke liker rom, basert på flaska jeg har nå. Har prøvd flere uliker blandinger, samt drukket den bart. Byttet til og med til pirate-english på facebook, for å komme i stemning. Nå mangler bare appelsinjuice+rom før jeg legger prosjektet dødt. Noen nevnte at ettersmaken var god, og det kan jeg si meg enig i. Er som når jeg har spist de karamellkubene man får i løsvekt-smågodt omtrent. Det er bare den øyeblikkelige smaken som plager meg. EDIT: Terning, kube, geometri. Endret 1. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Midnight Oil - Beds are burnin. ^^ Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kommer snart frem til at jeg ikke liker rom, basert på flaska jeg har nå. Har prøvd flere uliker blandinger, samt drukket den bart. Forståelig. Rom inneholder jo alkohol. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kommer snart frem til at jeg ikke liker rom, basert på flaska jeg har nå. Har prøvd flere uliker blandinger, samt drukket den bart. Forståelig. Rom inneholder jo alkohol. Det lukter troll av deg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kommer snart frem til at jeg ikke liker rom, basert på flaska jeg har nå. Har prøvd flere uliker blandinger, samt drukket den bart. Forståelig. Rom inneholder jo alkohol. Ser ikke helt logikken i innlegget ditt. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det lukter troll av deg. Alvorlig. Alkohol er gift. Kroppens naturlige reaksjon er kvalme. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 For at det skal bli "gift" må det større mengder til. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det lukter troll av deg. Alvorlig. Alkohol er gift. Kroppens naturlige reaksjon er kvalme. Var ikke bare det innlegget jeg pekte på. Men hele din oppførsel siden du kom hit ... Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 For at det skal bli "gift" må det større mengder til. Nei. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Alkohol er gift ja. ;o Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Foreslår at dere tar et googlesøk og ser at dere blir eid. Slenger på en South Park-episode nå, sneiks. Endret 1. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg