Datasmurf Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det der var horribelt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Den har jeg sett en gang for lenge siden, den er fortsatt like horribel. Jeg endret forresten sivilstatus idag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 mMmm ... "Estima - Hitman's Paradise" ... Bring back memories ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Den har jeg sett en gang for lenge siden, den er fortsatt like horribel. Jeg endret forresten sivilstatus idag. Er gratulerer feil ord? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er gratulerer feil ord? Nei Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kald, dårlig fyllemage og trøtt. Grrrrreat! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Faen er det med deg? Du var kald igår også. Skru på en varmeovn! Case solved! Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Varmeovn? Ja, for DET har jeg jo. Et sted. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) En radiator du plasserer på gulvet og stikker i stikkontakten koster 199,- på elkjøp. Det har du faen meg råd til. Har en sånn, og det blir så varmt her inne at vinduet må opp etter en stund. Endret 1. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skikkelig dansemusikk det der. ^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skikkelig dansemusikk det der. ^^ Her derimot, har vi litt all-sang Ingen fest uten skinnvest Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skikkelig dansemusikk det der. ^^ Her derimot, har vi litt all-sang Ingen fest uten skinnvest Hahaha. x] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ah, kvelden ble ganske bra likevel Møtte to gode venner, de beste jeg har på Steinkjer, selvfølgelig er det en bergenser og en siddis Vi satt litt på prinsessepartyet som var blitt rølpeparty med overkåte førstiser som dreiv og prøvde febrilsk å få av jentene BHen uten å lykkes, stakk ut og røykte, stakk på pub / kafé / kunstgalleri og tok noen kalde, så gatekjøkken-burger, så litt på "trøbbel" i paradis for ei venninne av oss og stakk hjem. Evig chill. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva FAEN er det som er galt med folk? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva FAEN er det som er galt med folk? Jeg byr på noe råere! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva FAEN er det som er galt med folk? Ikke diss! Den eier! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som er i Oslo etterpå kveld? =) Gar0 skal på Sonata konserten og jeg er litt short på venner etterpå x) Hadde vært morsomt om noen skulle ut en tur. Stikke på pub elns ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fisk1 wins, jeg digger den låta, helt siden jeg hørte den på Party Zone 10 elns Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva FAEN er det som er galt med folk? Jeg byr på noe råere! *dø sakte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg