Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og du tro ikke jeg hadde luktet det? :p

Har du vært så heldig å oppleve at hun sparker til bleien så innholdet havner på gulvet, og mens du plukker det opp, gnir hun en hånd i rumpa og tørker av fingrene i håret? Det er en höydare.

Neida, det lukter jo blomster!

Har vel opplevd noe lignende, men ikke fullt så ille. Hun har tisset på gulvet et ukjent antall ganger. Men begynner å bli såpass rutinert at det ikke skjer. Nå har jeg en såpass stor unge at man ikke kan bøye seg ned for å plukke opp bæsjebleier, for da kan hun gjerne ha tatt et svalestup utfor stellematten og ned på flisene innen jeg har rukket å plukke opp bleien.

Lillesøster pleide å spise bæsjen sin når hun var bitteliten. Mamma måtte være med på dass for å følge med at hu ikke begynte å grise med det hver gang. Grisa jo ned hele dassen.

Høres delikat ut..

Lenke til kommentar
Jeg har stengt henne inne i kjelleren. Jenter i forhold skal ikke ha kontakt med omverdenen. Takk for påminnelsen, forresten, husker ikke om jeg har gitt henne vann denne uken...

:hmm:

Du har glemt å stenge forbindelsen hennes til Facebook, der er hun stadig vekk :p

On another note: Jeg er sulten! Brukt hele ettermiddagen på å gjøre ferdig årsmeldingen for skytterlaget. Sånn går det når man er lite strukturert og skal gjøre alt i siste liten...

Lenke til kommentar
Neida, ikke svakt. Menn som slår damer er idioter ^^
Menn som lar være å slå noen pga av kjønnet på vedkommende, er idioter.

red: Den var ikke til deg, Fluesopp. :p

Har vokst opp med vold og blitt utsatt for systematisk vold over flere år, så er vel mer farget av det...at jeg vet hva det kan gjøre med mennesker.

Trodde ikke det var til meg=), er sånn over alle kjønn. Har uansett kjønn STORE problemer med å slå, det må i såfall være i selvforsvar.

Men å kalle meg bitch klarer du! =(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...