darkness| Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vær greie nå småbarn. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er forresten ikke mulig å være seksten om du ble født i 1993 ... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vær greie nå småbarn.*furte* Når ble du moderator igjen? =/ Det er forresten ikke mulig å være seksten om du ble født i 1993 ...Hysj, pusur. Darkness har sagt at vi skal være snille med han.. err.. du vet han derre... der. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Wow, Darkness har like dårlig PC som meg. Stasjonær that is. Rutinemessig spesifikasjons-test. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Snorre her. I approve of Eplefes mixe-skills. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vel, strengt tatt har jeg ikke stasjonær pc lenger. Den ligger i en skrothaug oppe i skapet. Jeg har bare ikke oppdatert infoen på flere år. Vær greie nå småbarn.*furte* Når ble du moderator igjen? =/ Snart et år siden Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Snart et år siden Hrm, og jeg som trodde jeg hadde litt oversikt. Jaja, er jo bare å løpe å gjemme seg så fort man ser grønnfargen, så man trenger jo ikke kjenne igjen nickene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tja, jeg har vel ikke vært så superaktiv til tider, pga jeg har hatt andre ting å henge fingrene i. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sånne små, ekle aliens tar vel litt tid? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Gøy med bebis? Bebis? Små, ekle aliens, I tell you! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 NgZ: Hvor har du gjemt Kibs? Ser hun ikke har vært online på tre måneder Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bebis? Små, ekle aliens, I tell you! Hysj! Jeg prøver være snill, eller noe sånt. Jeg tror ingen mammaer liker at ungen deres blir kalt ekkel Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) NgZ: Hvor har du gjemt Kibs? Ser hun ikke har vært online på tre måneder Jeg har stengt henne inne i kjelleren. Jenter i forhold skal ikke ha kontakt med omverdenen. Takk for påminnelsen, forresten, husker ikke om jeg har gitt henne vann denne uken... @basukh: Ikke om man uttaler seg på generelt grunnlag engang? Endret 31. oktober 2008 av NgZ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Unger er da ikke ekle. De er bare irriterende. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Enig med pusur, ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Neida, ikke svakt. Menn som slår damer er idioter ^^Menn som lar være å slå noen pga av kjønnet på vedkommende, er idioter. red: Den var ikke til deg, Fluesopp. Har vokst opp med vold og blitt utsatt for systematisk vold over flere år, så er vel mer farget av det...at jeg vet hva det kan gjøre med mennesker. Trodde ikke det var til meg=), er sånn over alle kjønn. Har uansett kjønn STORE problemer med å slå, det må i såfall være i selvforsvar. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det jeg tenker og. Og når folk generelt sier at "man ikke skal slå hunnnkjønn/kvinner/jenter", er det plutselig mer stuerent å slå alle med testikler. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sånne små, ekle aliens tar vel litt tid? Kan slenge over en ekkel bæsjebleie til deg hvis du ikke er snill. Jeg legger den under hodeputen din når du ikke ser det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Og du tro ikke jeg hadde luktet det? Har du vært så heldig å oppleve at hun sparker til bleien så innholdet havner på gulvet, og mens du plukker det opp, gnir hun en hånd i rumpa og tørker av fingrene i håret? Det er en höydare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg