Kexxy er sexxy! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nope <--------man skal ikke hindre sånt. Fluffy: DU er min nye bitch nå=) Fluffy: Jeg er 2 meter høy og veier 125kg...tror ikke du det blir litt urettferdig? mudfight altså Bitch? Er det en god eller dårlig ting? =/ Neeshda. x] Noen fordeler må du vel ha. x] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Relax my friends butterfly=)"steke vafler til Anfall" Og du tror at du er liten så kan du ikke ta meg...ta løpe fart...løp imot meg og spark meg i ballene, når jeg bøyer meg så kjører du kneet oppi nesa mi...GAME OVER Jaaa, vafler! Jeg skal nok finne en måte å ta deg på hvis jeg må Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå fikk jeg lyst på vafler! Eeek! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Usj, nå ble jeg også sulten. *drømme om en deilig biff fra big horn* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg hadde ikke gjort deg noe samme hva du hadde gjort imot meg, jeg klarer ikke å legge hånd på damer. Sikkert mange som ser på det som svakt, men har sett for mye vold. Har faktisk ferdig vaffel-røre...hvorfor kunne ikke vi som prater hern å vært på en kafe eller noe...SÅ VI KUNNE SPIST VAFLER SAMMEN Endret 31. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg hadde ikke gjort deg noe samme hva du hadde gjort imot meg, jeg klarer ikke å legge hånd på damer.Sikkert mange som ser på det som svakt, men har sett for mye vold. Neida, ikke svakt. Menn som slår damer er idioter ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kan ikke du bare ta med deg røra hit da? Jeg spanderer whisky jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 JEG ER SULTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN *romle i mage* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 JEG ER SULTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN *romle i mage* *Kaste pomfri på* Du, når du sa jeg skulle steike hårgeleen på ... 73 grader? I sånn der varmluftsovn? x] Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Neida, ikke svakt. Menn som slår damer er idioter ^^Menn som lar være å slå noen pga av kjønnet på vedkommende, er idioter. red: Den var ikke til deg, Fluesopp. Endret 31. oktober 2008 av NgZ Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 JEG ER SULTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN *romle i mage* *Kaste pomfri på* Du, når du sa jeg skulle steike hårgeleen på ... 73 grader? I sånn der varmluftsovn? x] Taco snart, kan ikke spise for mye før deet.. Ja, evt det minste ovnen går på. jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? fjortiss???????????????????????? fjortiss???????????????????????? fjortiss???????????????????????? fjortiss???????????????????????? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Wheelmann, da det STÅR jo i nicket hans at han er seksten... Det er slemt gjort å mobbe noen for at de ligger et par år etter sin fysiske alder, mentalt sett Endret 31. oktober 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har faktisk ferdig vaffel-røre...hvorfor kunne ikke vi som prater hern å vært på en kafe eller noe...SÅ VI KUNNE SPIST VAFLER SAMMEN Får ta et vaffel-forumtreff en gang da Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvorfor er vanskelige småspill alltid så avhengighetsdannende? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Okei,så om du hører på nyhetene at en fyr som døde av giftige gasser som kom av at han prøvde å steike en hårgelee i en varmluftsovn, så vet du hvem det var. ;o Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 JEG ER SULTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN *romle i mage* *Kaste pomfri på* Du, når du sa jeg skulle steike hårgeleen på ... 73 grader? I sånn der varmluftsovn? x] Taco snart, kan ikke spise for mye før deet.. Ja, evt det minste ovnen går på. jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? jeg vil heller ha pannekaker er det mulig?? fjortiss???????????????????????? fjortiss???????????????????????? fjortiss???????????????????????? fjortiss???????????????????????? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hadde noen problem med nette som gjorde at tekstem kom flere ganger... beklager for at du fikk noen andre tanker. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kanskje noe med nettet som gjorde at du måtte quote en så stor post? x] Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg vet ikke med de andre, men det var ikke bare gjentakelsen som fikk fjortis-alarmen min til å gå. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Aaaand, the question is still valid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg