Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jippi - MER resistens-regning og sånt. :thumbdown:

Trodde aldri jeg skulle bli lei elektrisitet... :(

Hvilket trinn går du på?

VG1. Neste år går det heldigvis mer over på Kjemi og Prosess-relaterte fag, istedet for kjedelige mekaniske :tease:

EDIT- TAF heter linja. Samme tekniske fag som TIP.

Endret av edge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hva skjer, "alle sammen"? ^^

Jeg har norsk.. og er overtrett :p

Skal skrive et super skittent eventyr! mihihi! Fairy-tale for grown-ups :D

Jeg vil hjelpe deg! :D

HEY! Det er faen ikke min feil at jeg besvimte på bussen! xD

Lena, Besvimte du på bussen? wtf?

Ja, jeg vet ikke hva som feiler meg. Nå blir jeg tvunget til å gå på legevakten. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
åssen oppgaver er det?

Media, lage en hjemmeside. Egentlig trenger jeg bare å komme i gang. x)

Men, nå var det inn for å presentere de jævla samfunnsoppgaven.

Lena: HOLD DEG I SENGA OG TA IGJEN DEN JÆVLA SØVNEN! O_O

Jeg tror ikke det er søvnen. Jeg er vandt med lite søvn. Enten var det mangelen på oksygen i bussen, eller så har jeg fått jernmangel igjen, eller så har jeg null ide. xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
"Ok, nå skal jeg være snill og bidra til at alle som leser dette får seg en god latter.

Først måtte jeg stå på busstoppet og vente på bussen som kom 15 min for sent. Etter hvert kom bussen, men det var jævlig med biler og lang kø i dag, så det gikk ekstremt treigt. Vi stod sikkert i et kvarter i den jævla lange tunnellen som jeg ikke husker navnet på. Jeg måtte stå for det var stappfullt med folk på bussen. Så helt plutselig ble jeg ekstremt kvalm, og tenkte: Shit, jeg kommer sikkert til å spy på bussen. Og så plutselig var alt svart, og jeg husker ikke noe utenom at jeg hørte "går det bra med hon?" og så våkna jeg på gulvet på bussen uten hørsel på det ene øret. Jeg tror jeg knuste skallen i veggen på bussen. xD Det er egentlig jævlig morsomt, men det var ganske ubehagelig. xP"

Av en eller annen grunn så lo jeg ikke. Hvordan går det med deg?

Jeg føler meg mye bedre enn jeg gjorde på bussen etterpå i alle fall. xD

Lenke til kommentar

Herre. Om det skjedde ville jeg anbefalt legetur, det er ikke snakk om du vil eller ikke. For ditt eget og andres beste :)

Stoppet bussen forresten? Jeg har fått inntrykk av at om noen besvimer på gaten, bussen etc. så bryr ingen seg egentlig :p Føler at samfunnet har blitt veldig avventende: "Hmm, han har ligget slik i 5 minutter.. Skal vi ringe lege nå tro?"

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg vil hjelpe deg! :D

Det skal du få lov til vet du! :D

Yay! :thumbup:

Ja, jeg vet ikke hva som feiler meg. Nå blir jeg tvunget til å gå på legevakten. :thumbdown:

Unni som tvinger deg? Stakkar liten!

Nei. Ikke skyld på Unni, det er mamma som klikka. Jeg skulle aldri sagt det til henne. xP

Lenke til kommentar
Nei. Ikke skyld på Unni, det er mamma som klikka. Jeg skulle aldri sagt det til henne. xP

aww, okei.. Legevakt er kjeeeedelig!

Du blir sittende i to timer å vente, før du endelig kommer inn.

Så sier de at det ikke er noe galt med deg, og sender deg hjem igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Herre. Om det skjedde ville jeg anbefalt legetur, det er ikke snakk om du vil eller ikke. For ditt eget og andres beste :)

Vil ikke, vil ikke, vil ikke!

Stoppet bussen forresten? Jeg har fått inntrykk av at om noen besvimer på gaten, bussen etc. så bryr ingen seg egentlig :p Føler at samfunnet har blitt veldig avventende: "Hmm, han har ligget slik i 5 minutter.. Skal vi ringe lege nå tro?"

Og nei, den stoppa ikke. Jeg tror (og håper) at det ikke var så mange som la merke til det, selv om bussen var full av folk. Og jeg tror jeg lå midt forann døra når folk skulle ut. xD Jeg bare våkna, og noen hjalp meg opp og spurte hvordan det gikk, og da var det plutselig sitteplass der. Noe av der særeste jeg har opplevd på lenge. Oo

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

aww, okei.. Legevakt er kjeeeedelig!

Du blir sittende i to timer å vente, før du endelig kommer inn.

Så sier de at det ikke er noe galt med deg, og sender deg hjem igjen.

Det var det jeg sa til mamma. Men bare "ja, bare slapp av og ta det med ro, og blablabla." Så ringer hun plutselig opp igjen og klikker og sier at "Jeg SKAL til legevakten med en gang", og da er det sikkert Einar som har klikka på hnene igjen. xD

Lena, du vet da jeg kom hjem fra akutten?

Da klarte jeg å besvime da jeg reiste meg opp fra senga, så knuste jeg hodet inn i døra xD

Endte opp med en lang, rød strek i panna. Var litt morsomt :p

xD Det må prøves ut en gang.

Lenke til kommentar
Det var det jeg sa til mamma. Men bare "ja, bare slapp av og ta det med ro, og blablabla." Så ringer hun plutselig opp igjen og klikker og sier at "Jeg SKAL til legevakten med en gang", og da er det sikkert Einar som har klikka på hnene igjen. xD

Drit i moren din. Slapp av du, spis litt (typisk deg å ikke ha spist i dag?)

OG SÅ SOVER DU! og om du ikke er bedre da, så kan du gå på legevakten:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Lena: HOLD DEG I SENGA OG TA IGJEN DEN JÆVLA SØVNEN! O_O

Jeg støtter Unni. Du sover ALT FOR LITE vennen.

Lag deg noe mat, så legger du deg til å sove etterpå.

Kan ikke. Mamma har klikka helt nå og bare la på. Jeg tror hun er litt sur på meg. xD

Jeg føler meg mye bedre enn jeg gjorde på bussen etterpå i alle fall. xD
Godt det... Sånt er skummelt. Se til å bli bedre nå! Ellers får du ikke lov til å leke med piercingen min :mad:

Jeg gjør det uansett! Hah! :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...