Eplefe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har en venninne i telefonen som har vært hos tannlegen. Hun høres skammelig oppegående ut. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har en venninne i telefonen som har vært hos tannlegen. Hun høres skammelig oppegående ut. Det kan ikke være bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Med tanke på at hun var RIMELIG neddopet og bedøvet så skjønner jeg ikke hvordan hun får det til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Noen mennesker er sånn, er sånn selv hvis jeg får i meg medisiner=) Takler ikke pillevrengte folk, får helt spadern av det:S Endret 31. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Med tanke på at hun var RIMELIG neddopet og bedøvet så skjønner jeg ikke hvordan hun får det til. Tannleger bruker jo som regel bare kortvarig lokalbedøvelse, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Woohoo! Endelig nett hjemme igjen, slipper jeg å sitte på skolen eller leache ustabilt nett fra naboene! Fant ut at huseieren tok nettet fordi en av de jeg bor med, satte på sånn sak for å få stabilt nett på rommet sitt, siden han ikke hadde det. Noe huseieren likte dårlig. Han var heller ikke begeistra for at vi var negative til valg av internettleverandør og til hastigheten (eller mangelen på den) vi har. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke når man skal operere OG sette på reguleringsklossesaker på de bakerste jekslene, gitt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Neste haloween skal jeg kle meg ut som en Rick role! med kasettspiller under frakken D genialt, ikke så dyrt heller bare få til de kule dansetrinnene til "Never Gonna Give You Up" Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Neste haloween skal jeg kle meg ut som en Rick role! med kasettspiller under frakken :D :D D Rick role? Mener du Rickroll, aka Rick Astley? Du har ikke lest reglene for Internet du skjønner jeg... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har 100,- å kjøpe mat for, hva skal jeg velge av pizza eller hamburger? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke når man skal operere OG sette på reguleringsklossesaker på de bakerste jekslene, gitt. Å. Det visste jeg ikke. Jeg så ikke for meg at det ville være noe verre enn å trekke jeksler. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tror hun hadde vært glad for å trekke noen jeksler. Hun har ikke hatt en normal puss-og-gå-tannlegetime i sitt liv, tror jeg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har 100,- å kjøpe mat for, hva skal jeg velge av pizza eller hamburger? no sunnere kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Helvete. Det sitter en fyllik bak i båten og gauler, blir gal. *dytte ørepropper i ørene og sette på musikk* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke når man skal operere OG sette på reguleringsklossesaker på de bakerste jekslene, gitt. Husker da jeg opererte. Hadde jo omtrent bedøva halve hodet og ned til halsen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har 100,- å kjøpe mat for, hva skal jeg velge av pizza eller hamburger? no sunnere kanskje? DET ER SUNT NOK!!!! Neida.. Men jeg orker ikke å lage noe annet.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Helvete. Det sitter en fyllik bak i båten og gauler, blir gal. *dytte ørepropper i ørene og sette på musikk* Er'n på fylla IGJEN? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har 100,- å kjøpe mat for, hva skal jeg velge av pizza eller hamburger? Pasta bolognese! Har så jævlig lyst på det nå, har bare spist tre ballerinakjeks i dag. Suuuulten, er min egen feil da men Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er'n på fylla IGJEN? Ordet "fyllik" burde gi et hint... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Helvete. Det sitter en fyllik bak i båten og gauler, blir gal. *dytte ørepropper i ørene og sette på musikk* Er'n på fylla IGJEN? Mora di ja? Hver dag. Nei seriøst, hvem mente du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg