Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm den må jeg teste neste gang jeg er i nærheten av Polet (som er 200 meter borti gata men pytt pytt)..så 10 y.o er den beste Talisker'n altså. Er ikke fan av Bourbon lengre jeg heller..ble litt mye Jack i hine hårde dager.

Men svarte faen, nå er klokka 11:30 og jeg må komme meg i sengs, ellers sover jeg bort hele kvelden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
:youfail: Du må da forstå at søstra di godt kan svinge vaskebøtta for deg, slik at du slipper å tette dassen.

Om søstra mi skal vaske, så er det bare og gi opp med en gang... rett og slett. hun er såpass huslig at hun svir spagetti :tease:

Det er ikke så lett å gjøre ting man ikke kan da?

---

Lenke til kommentar
Om søstra mi skal vaske, så er det bare og gi opp med en gang... rett og slett. hun er såpass huslig at hun svir spagetti :tease:

Da kan man vel fastslå at det er på tide å skaffe seg en ny søster. :tease:

Hmm den må jeg teste neste gang jeg er i nærheten av Polet (som er 200 meter borti gata men pytt pytt)..så 10 y.o er den beste Talisker'n altså. Er ikke fan av Bourbon lengre jeg heller..ble litt mye Jack i hine hårde dager.

Tja, nei. Det er den som har overkommelig pris. 18 y.o er vel å regne som en av de bedre, den koster jo 950, 25 y.o koster vel ca 1500 og 30 y.o koster vel ca 3000 hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Jeg har heldigvis tatt grunnkurset, for no dritt det var, meningsløst. masse penger koster det også.

Fant ut at det ble på totalt 25 000 for meg.

Får vel kjøre opp til Rema 1000 og handle noe stæsj, og droppe å dra på universitetet, snoork.

Slappis, sitter på skolen å hører på et 1 times langt minimalistisk stykke fra 60 tallet hvor det egenltig ikke skjer stor i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...