Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å slippe meg løs på polet er jo som å sende en pedo inn i en barnehage. Ble 1stk Captain Morgan, en bedre rødvin og 1stk single malt Glen Moray Whisky. *smekk på lanken*. 650kr :p

Vil du bytte den Glen Moray-en mot en Talisker 18 y.o til 950 spenn?

Hvor store er kloakkrør i hus? jeg tror jeg nettop spylte en forbanna vaskefille ned i doen :(

Det er derfor man overlater vasking til kvinnfolka. :)

Lenke til kommentar
Vet ærlig talt ikke hva Talisker er for en smak, så nei. Min er 8 years old. Bare barnet i forhold. Hvorfor vil du bytte?

For det første fordi jeg synes Talisker 10 y.o er bedre og den koster bare halvparten, altså 480. Hvis jeg nå kunne fått en whisky jeg aldri kommer til å kjøpe selv i bytte mot en whisky jeg har betalt i dyre dommer for som ikke nådde opp til forventningene, men som veldig mange andre synes er knallgod, den går for å være en av de bedre tapningene til Talisker nemlig, og noen andre kunne fått nytt en whisky de sannsynligvis aldri kommer til å kjøpe - så må det være en god deal. Det skal sies at jeg har drukket 3 drammer av den da.

Lenke til kommentar

Sitter og nipper i en Captain Morgan-flaske nuh. Digger den lange ettersmaken.

Nå skal jeg sove før jeg begynner å rope YARRRRR.

Så Glen Moray er altså bare skvip i dine øyne, Nikka? Liker den, jeg. Har ikke prøvd single malten før.

Nå må det poengteres at dette kommer fra en mann som drakk Jack Daniels som saft i sine yngre dager, og har kommet til vettet med alderen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ikke skvip nei. Det er en SM, så det er jo ekte vare, men jeg synes den hadde hatt godt av minst 2 år til på fat. Altså, den er litt i yngste laget. Jeg drikker jo kun SMs, kjøper aldri blends og aldri i verden om jeg kjøper burbon. :yuck:

Kjennetegn på Talisker er pepper, torv og salt. Prosessvannet hentes fra Cnoc nan Speireag/Hawk Hill, som er bløtt og torvpreget. Kjølevannet hentes fra Carbost Burn. De bruker "warm tubs" til nedkjøling av destillatet - noe som fører til en fyldigere karakter enn moderne kondensatorer.

Espen: Søstra di er mann med andre ord?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...