Gar0 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 da ninjaer jeg en switch på jobben jeg da ghraag. så slipper du å whine så jævlig^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Å slippe meg løs på polet er jo som å sende en pedo inn i en barnehage. Ble 1stk Captain Morgan, en bedre rødvin og 1stk single malt Glen Moray Whisky. *smekk på lanken*. 650kr Vil du bytte den Glen Moray-en mot en Talisker 18 y.o til 950 spenn? Hvor store er kloakkrør i hus? jeg tror jeg nettop spylte en forbanna vaskefille ned i doen Det er derfor man overlater vasking til kvinnfolka. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvor store er kloakkrør i hus? jeg tror jeg nettop spylte en forbanna vaskefille ned i doen Spørs litt hvor du bor og når rørene er lagt. er det gammlet anlegg er det 4" som er det mest vanelige, men vist det er nyere anlegg er det normalt med 5" Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 da ninjaer jeg en switch på jobben jeg da ghraag. så slipper du å whine så jævlig^^ Moahhaahahaha. I haz dem extra kablez Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vet ærlig talt ikke hva Talisker er for en smak, så nei. Min er 8 years old. Bare barnet i forhold. Hvorfor vil du bytte? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vet ærlig talt ikke hva Talisker er for en smak, så nei. Min er 8 years old. Bare barnet i forhold. Hvorfor vil du bytte? For det første fordi jeg synes Talisker 10 y.o er bedre og den koster bare halvparten, altså 480. Hvis jeg nå kunne fått en whisky jeg aldri kommer til å kjøpe selv i bytte mot en whisky jeg har betalt i dyre dommer for som ikke nådde opp til forventningene, men som veldig mange andre synes er knallgod, den går for å være en av de bedre tapningene til Talisker nemlig, og noen andre kunne fått nytt en whisky de sannsynligvis aldri kommer til å kjøpe - så må det være en god deal. Det skal sies at jeg har drukket 3 drammer av den da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som har link til det jarle klippet fra åpen post der han tegner Jimmy hendrix på kartet over Scandinavia? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Sitter og nipper i en Captain Morgan-flaske nuh. Digger den lange ettersmaken. Nå skal jeg sove før jeg begynner å rope YARRRRR. Så Glen Moray er altså bare skvip i dine øyne, Nikka? Liker den, jeg. Har ikke prøvd single malten før. Nå må det poengteres at dette kommer fra en mann som drakk Jack Daniels som saft i sine yngre dager, og har kommet til vettet med alderen. Endret 31. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det går mest sansynlig bra, rørene er nyrenovert og overdimensjonert, har 6" helt ut vistnok ingen oversvømmelser ^^ Det er derfor man overlater vasking til kvinnfolka. Kvinnfolket er i Bergen, og søstra mi kommer i kveld, så er liksom nødt... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke skvip nei. Det er en SM, så det er jo ekte vare, men jeg synes den hadde hatt godt av minst 2 år til på fat. Altså, den er litt i yngste laget. Jeg drikker jo kun SMs, kjøper aldri blends og aldri i verden om jeg kjøper burbon. :yuck: Kjennetegn på Talisker er pepper, torv og salt. Prosessvannet hentes fra Cnoc nan Speireag/Hawk Hill, som er bløtt og torvpreget. Kjølevannet hentes fra Carbost Burn. De bruker "warm tubs" til nedkjøling av destillatet - noe som fører til en fyldigere karakter enn moderne kondensatorer. Espen: Søstra di er mann med andre ord? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Espen: Søstra di er mann med andre ord? Ehm... Jaha? forklar den er du snill... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 :youfail: Du må da forstå at søstra di godt kan svinge vaskebøtta for deg, slik at du slipper å tette dassen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Gooooooood afternoon Vietnam! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Gooooooood afternoon Vietnam! Du kan ikke klokka ser jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hysj på seg. Dagen er ødelagt allerede Klarte å få phailed på oppkjøringa (forbanna skiten). Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Haha! Hvordan klarte du det? Unnskyld at jeg ler, men oppkjøring er det da umulig å feile? Lenke til kommentar
probin Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er noe jeg kommer til å gjøre også.. så... ja Mikkel.. liker du å kjøre bil? er du glad i bil? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Liker å kjøre bil? Kan du ikke heller spørre om jeg har forgylla ramma til sykkeln? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 :youfail: Du må da forstå at søstra di godt kan svinge vaskebøtta for deg, slik at du slipper å tette dassen. Om søstra mi skal vaske, så er det bare og gi opp med en gang... rett og slett. hun er såpass huslig at hun svir spagetti Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Lappen ja, lurer på når jeg skal begynne på den fordømt skiten. Tar meg aldri til å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg