Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det var jo logisk. Hvem som helst ville gjetta det, altså. x) Eller jeg bare kjeder meg så mye at jeg må svare på alt i denne tråden. Det er mer sannsynlig. xD Hva skjer, "alle sammen"? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det var jo logisk. Hvem som helst ville gjetta det, altså. x)Eller jeg bare kjeder meg så mye at jeg må svare på alt i denne tråden. Det er mer sannsynlig. xD Hva skjer, "alle sammen"? ^^ Ligger hjemme, igjen. Og jeg skukler ikke! xD Der da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 FY Anfall, FY! Jeg sitter på skolen, og klarer på ett eller annet merkelig vis bare å lese teksten på forumet. Når jeg går inn på LoD sine sider blir det heeelt tåkete. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 FY Anfall, FY!Jeg sitter på skolen, og klarer på ett eller annet merkelig vis bare å lese teksten på forumet. Når jeg går inn på LoD sine sider blir det heeelt tåkete. x) HEY! Det er faen ikke min feil at jeg besvimte på bussen! xD Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nordlys er døllt. skal skrive 1 side om det. noen tips? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva er LoD? Mulig Diablo II - Lord of Destruction? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva er LoD? Legion of Darkness Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dere feiler hele gjengen. Men jeg feilet først. x) Jeg -mente- å skrive LDO. Likestilling- og diskriminerings ombudet. Helt forferdelig kjedelig drit. x) HEY! Det er faen ikke min feil at jeg besvimte på bussen! xD Du HVA? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 har masse tid til dere i dag sitter på jobb, og telefonen ringer nesten ikke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 har masse tid til dere i dag sitter på jobb, og telefonen ringer nesten ikke Gjør oppgavene mine? x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 åssen oppgaver er det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dere feiler hele gjengen. Men jeg feilet først. x) Jeg -mente- å skrive LDO. Likestilling- og diskriminerings ombudet. Helt forferdelig kjedelig drit. x) HEY! Det er faen ikke min feil at jeg besvimte på bussen! xD Du HVA? Jeg bare siterer dagboka mi på nettby. xP "Ok, nå skal jeg være snill og bidra til at alle som leser dette får seg en god latter. Først måtte jeg stå på busstoppet og vente på bussen som kom 15 min for sent. Etter hvert kom bussen, men det var jævlig med biler og lang kø i dag, så det gikk ekstremt treigt. Vi stod sikkert i et kvarter i den jævla lange tunnellen som jeg ikke husker navnet på. Jeg måtte stå for det var stappfullt med folk på bussen. Så helt plutselig ble jeg ekstremt kvalm, og tenkte: Shit, jeg kommer sikkert til å spy på bussen. Og så plutselig var alt svart, og jeg husker ikke noe utenom at jeg hørte "går det bra med hon?" og så våkna jeg på gulvet på bussen uten hørsel på det ene øret. Jeg tror jeg knuste skallen i veggen på bussen. xD Det er egentlig jævlig morsomt, men det var ganske ubehagelig. xP" Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Forslag til "Stoppeffekt" på forsiden til en grafisk brosjyre for et reklamebyrå noen? Jeg vil ikke at det skal bli kveld. Blir tvunget på ridetime av mor. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva skjer, "alle sammen"? ^^ Jeg har norsk.. og er overtrett Skal skrive et super skittent eventyr! mihihi! Fairy-tale for grown-ups HEY! Det er faen ikke min feil at jeg besvimte på bussen! xD Lena, Besvimte du på bussen? wtf? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jippi - MER resistens-regning og sånt. Trodde aldri jeg skulle bli lei elektrisitet... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 "Ok, nå skal jeg være snill og bidra til at alle som leser dette får seg en god latter.Først måtte jeg stå på busstoppet og vente på bussen som kom 15 min for sent. Etter hvert kom bussen, men det var jævlig med biler og lang kø i dag, så det gikk ekstremt treigt. Vi stod sikkert i et kvarter i den jævla lange tunnellen som jeg ikke husker navnet på. Jeg måtte stå for det var stappfullt med folk på bussen. Så helt plutselig ble jeg ekstremt kvalm, og tenkte: Shit, jeg kommer sikkert til å spy på bussen. Og så plutselig var alt svart, og jeg husker ikke noe utenom at jeg hørte "går det bra med hon?" og så våkna jeg på gulvet på bussen uten hørsel på det ene øret. Jeg tror jeg knuste skallen i veggen på bussen. xD Det er egentlig jævlig morsomt, men det var ganske ubehagelig. xP" Av en eller annen grunn så lo jeg ikke. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 åssen oppgaver er det? Media, lage en hjemmeside. Egentlig trenger jeg bare å komme i gang. x) Men, nå var det inn for å presentere de jævla samfunnsoppgaven. Lena: HOLD DEG I SENGA OG TA IGJEN DEN JÆVLA SØVNEN! O_O Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jippi - MER resistens-regning og sånt. Trodde aldri jeg skulle bli lei elektrisitet... Hvilket trinn går du på? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jippi - MER resistens-regning og sånt. Trodde aldri jeg skulle bli lei elektrisitet... det er jo ganske morro om du har en god kalkulator da elektro første året? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg