Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
glad vi slipper det styret med halloween og unger i kvell :p

er såpass øde plass her at ingen gidder og kjøre inn hit for og gå til non få hus

Jeg slakter kids hvis de fucker til på huset mitt.

Edit; Btw, jeg er så stor og skummel, så jeg kommer nok til å skremme dem vekk før jeg rekker å åpne døra =)

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar

Problemet deres er at det er ingen som åpner hos oss. De må ringe på ringeklokkene ute, så må noen svare og de som vil inn må snakke i mikrofonen. SÅ kan vi trykke "lås opp" bryteren. Eller la være. Og da er det fortsatt 12 leiligheter i hver etasje.

Bare pass dere for å gå for langt inn i rollen "skremme ungene". En kar i USA ble putta i fengsel fordi han trua unger som kom på døra med hagle og roping. Vettskremte ungene sprang hjem til foreldrene sine, som anmeldte gubben. Skikkelig kult, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Problemet deres er at det er ingen som åpner hos oss. De må ringe på ringeklokkene ute, så må noen svare og de som vil inn må snakke i mikrofonen. SÅ kan vi trykke "lås opp" bryteren. Eller la være. Og da er det fortsatt 12 leiligheter i hver etasje.

Bare pass dere for å gå for langt inn i rollen "skremme ungene". En kar i USA ble putta i fengsel fordi han trua unger som kom på døra med hagle og roping. Vettskremte ungene sprang hjem til foreldrene sine, som anmeldte gubben. Skikkelig kult, da.

Hadde sikkert intern konkuranse med naboen om hvem som var skummlest xD

Lenke til kommentar

Hadde sikkert intern konkuranse med naboen om hvem som var skummlest xD

"La oss vedde om hvem som blir anmeldt først :D "

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...