Petter Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvordan pulver var det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Halloween idag gitt.... ikke det at jeg skal feire det så bemerkelsesverdig Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Halloween, ja. Oppskrytt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg er glad jeg bor i toppetasjen i en bygård midt i sentrum. Kommer det noen halloweenere hit så er vannballonger klar til å kastes ned på vedkommende. Red.: Aka, jeg velger; trick! Endret 31. oktober 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror vi som bor i 3. etasje i bygård slipper unna det kvasi-amerikanske vaset der. Ungene gidder vel ikke stå på utside og ringe på 40 ringeklokker før de i de hele tatt slipper inn i gangen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det skal du ikke si for sikkert. Unger nå til dags. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 morn morn folkens. står til i kafèen? Installer skype:P Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) glad vi slipper det styret med halloween og unger i kvell er såpass øde plass her at ingen gidder og kjøre inn hit for og gå til non få hus Endret 31. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) glad vi slipper det styret med halloween og unger i kvell er såpass øde plass her at ingen gidder og kjøre inn hit for og gå til non få hus Jeg slakter kids hvis de fucker til på huset mitt. Edit; Btw, jeg er så stor og skummel, så jeg kommer nok til å skremme dem vekk før jeg rekker å åpne døra =) Endret 31. oktober 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Kommer sikkert noen hos oss, men da tilbyr jeg bare en brødskive med nugatti Endret 31. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Problemet deres er at det er ingen som åpner hos oss. De må ringe på ringeklokkene ute, så må noen svare og de som vil inn må snakke i mikrofonen. SÅ kan vi trykke "lås opp" bryteren. Eller la være. Og da er det fortsatt 12 leiligheter i hver etasje. Bare pass dere for å gå for langt inn i rollen "skremme ungene". En kar i USA ble putta i fengsel fordi han trua unger som kom på døra med hagle og roping. Vettskremte ungene sprang hjem til foreldrene sine, som anmeldte gubben. Skikkelig kult, da. Endret 31. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Problemet deres er at det er ingen som åpner hos oss. De må ringe på ringeklokkene ute, så må noen svare og de som vil inn må snakke i mikrofonen. SÅ kan vi trykke "lås opp" bryteren. Eller la være. Og da er det fortsatt 12 leiligheter i hver etasje. Bare pass dere for å gå for langt inn i rollen "skremme ungene". En kar i USA ble putta i fengsel fordi han trua unger som kom på døra med hagle og roping. Vettskremte ungene sprang hjem til foreldrene sine, som anmeldte gubben. Skikkelig kult, da. Hadde sikkert intern konkuranse med naboen om hvem som var skummlest xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Problemet deres er at det er ingen som åpner hos oss. De må ringe på ringeklokkene ute, så må noen svare og de som vil inn må snakke i mikrofonen. SÅ kan vi trykke "lås opp" bryteren. Eller la være. Og da er det fortsatt 12 leiligheter i hver etasje. Bare pass dere for å gå for langt inn i rollen "skremme ungene". En kar i USA ble putta i fengsel fordi han trua unger som kom på døra med hagle og roping. Vettskremte ungene sprang hjem til foreldrene sine, som anmeldte gubben. Skikkelig kult, da. Hadde sikkert intern konkuranse med naboen om hvem som var skummlest xD "La oss vedde om hvem som blir anmeldt først " Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kommer ungene på døra mi i dag skal jeg åpne opp med penis hengende ut fra buksesmekken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja også blir du kjent som "han pedoen" i nabolaget etterpå. Det er liksom 5-6 åringer som kommer, da. Lenke til kommentar
probin Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kommer ungene på døra mi i dag skal jeg åpne opp med penis hengende ut fra buksesmekken. Hvor bor du? ^^ Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 glad jeg bor mitt ute i nowhere jeg. orker ungene å gå så forbanna langt utti skæven skal de faen meg få noe å assa Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg skal låse meg inne i dag Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Joda, også har jeg fått ny matboks Jeg diggerden Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 glad jeg bor mitt ute i nowhere jeg. orker ungene å gå så forbanna langt utti skæven skal de faen meg få noe å assa har du dem skype on teh jobz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg