Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I am le boored. Kommet meg på jobb og jeg vet at jeg har mye å gjøre i dag. Det blir mye pes i dag. Slitsomt skal jeg fortelle dere. Jeg vet også at jeg må gjøre bestillinger i dag pluss at jeg må berge data fra en disk til en som har klart å, dere kommer ikke til å tro det, rygge over den bærbare datamaskinen sin. Jeg vet ikke hva det er, men det virker som folk tror at de trenger å konstruere arbeidsoppgaver til meg. :)

Lenke til kommentar

Kjeften din, jeg har måka 750kg pulver opp fra gulvet i natt på jobb. Fordi soppen jeg jobber med ikke gjorde alle sjekkene han skulle, og det var lekkasje i bunnen av containeren alt pulveret var i (store harde klumper blokkerte lukkemekanismen). Sto bare nede og så på at det rant sakte ut. Selvsagt var dette den ene gangen av 1000 noe sånt kan skje, derfor sjekker vi ikke veldig bra stort sett.

Også støvsugde jeg en time etter det igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Kjeften din, jeg har måka 750kg pulver opp fra gulvet i natt på jobb. Fordi soppen jeg jobber med ikke gjorde alle sjekkene han skulle, og det var lekkasje i bunnen av containeren alt pulveret var i. Sto bare nede og så på at det rant sakte ut.

Også støvsugde jeg en time etter det igjen.

Hørtes koselig ut =)

Baguett ftw :D

Og god morgen til alle sammen ^^

Lenke til kommentar
Du burde takke disse menneskene, siden det er de du lever av. :)

Burde jeg takke dem for at jeg ikke får tid til å scripte, sette opp WDS, lisensieringsservere, configurere svitsjer og alt annet mikk-makk jeg burde gjort for å få nettet og systemene til å fungere slik de skal? Jo, takk skal de faen meg ha. :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...