Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Med tanke på at vennekretsen min stort sett består av 2 personer, og begge er menn, tror jeg ikke jeg kjenner noen som har blitt voldtatt, nei. Sample tar vi av hver batch (750kg ferdig pulver) men sjekker det selv.. Folk som starter her sier stort sett "Å herregud det var mye å lære her, skjønner ikke hvordan dere klarer dette altså, blir jo helt svimmel av all infoen". Men når man har vært her et par blir alt bare rutine. Stort sett bare karer her inne på jobb også, hvor mange av de som har blitt voldtatt i arslet vil jeg ikke tenke på. Og en dame men hun er så stygg. Endret 31. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 edit: PS: Du kjenner garantert noen som har blitt utsatt for overgrep. Tallene er 9% for gutter og 14% for jenter. Det er bare ikke alle som snakker om det. I Norge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Bytex: Det er likevel noe å tenke over. Hver 10.person du møter har opplevd noe slikt. I større eller mindre grad. Og selsagt blir det rutine etterhvert. Men før det blri rutine så er jo alt nytt hehe. Så blir man vandt til det. Bramle: De tallene jeg refererte til var en skadinavisk undersøkelse så ja +/- et par prosent så stemmer det. Worldwide så vet jeg ikke. Noen land er jo verre enn andre pga. andre kulturer. edit: Spørsmålet var seksuelle overgrep. Det er jo selvsagt også veldig individuelt hva man legger i den beskrivelsen. Endret 31. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hver 10. person er homofil også, men jeg tenker ikke "hm er han her homo, er han den ene av 10?" når jeg møter nye folk, nei..og hva er meningen med å tenke at en person du møter på jobb kanskje har vært voldtatt en gang? skal man spørre om det? eller syns synd på dem? Uten å vite om det er fakta? Btw: pølse i brød er ikke bra nattmat på jobb..promper hele tida nå. Endret 31. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg vil også ha pølse i brød ifra Esso. D: Men det betyr tre dagers spasertur. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 God Morgen, jeg glemte at jeg begynte på skolen kl.10, og dermed blir det en lang ventestund ... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Da hadde jeg lagt meg til å sove igjen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 God morgen, alle mine søte små hva skjer? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Da hadde jeg lagt meg til å sove igjen. Tror nok jeg heller øver litt til prøva gitt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hva har du prøve i? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Geografi. Ytre/indre krefter og landformer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Geografi, ja. Kanskje mitt dårligste fag på skolen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er vanskelig! Forvitring, Erosjon! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 De tingene der takler jeg bedre enn å sette navn på europeiske byer og sånn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det gjør ikke jeg. Gode gammeldagse geografien er lett for meg, men ikke dette stoffet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har alltid vært stor fan av naturfag, så det greiene der appelerer vel mer til meg enn å pugge hovedstader. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Naturfag og Matte er nok det jeg misliker størt Dette stoffet kan minne utrolig mye om naturfag, så jeg øver nå. Engelsk og Norsk og sånt pleier å gå greit. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 For min del så var det vel matte og geografi jeg sleit med på skolen. Alt det andre tok jeg forholdsvis greit. Med naturfag og musikk som favoritt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vi har ikke musikk :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg