Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Med tanke på at vennekretsen min stort sett består av 2 personer, og begge er menn, tror jeg ikke jeg kjenner noen som har blitt voldtatt, nei.

Sample tar vi av hver batch (750kg ferdig pulver) men sjekker det selv..

Folk som starter her sier stort sett

"Å herregud det var mye å lære her, skjønner ikke hvordan dere klarer dette altså, blir jo helt svimmel av all infoen".

Men når man har vært her et par blir alt bare rutine. Stort sett bare karer her inne på jobb også, hvor mange av de som har blitt voldtatt i arslet vil jeg ikke tenke på. Og en dame men hun er så stygg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytex: Det er likevel noe å tenke over. Hver 10.person du møter har opplevd noe slikt. I større eller mindre grad.

Og selsagt blir det rutine etterhvert. Men før det blri rutine så er jo alt nytt hehe. Så blir man vandt til det.

Bramle: De tallene jeg refererte til var en skadinavisk undersøkelse så ja +/- et par prosent så stemmer det. Worldwide så vet jeg ikke. Noen land er jo verre enn andre pga. andre kulturer.

edit: Spørsmålet var seksuelle overgrep. Det er jo selvsagt også veldig individuelt hva man legger i den beskrivelsen.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hver 10. person er homofil også, men jeg tenker ikke "hm er han her homo, er han den ene av 10?" når jeg møter nye folk, nei..og hva er meningen med å tenke at en person du møter på jobb kanskje har vært voldtatt en gang? skal man spørre om det? eller syns synd på dem? Uten å vite om det er fakta?

Btw: pølse i brød er ikke bra nattmat på jobb..promper hele tida nå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...