L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Galliano hotshots er awesome.Så lenge det er hotshot så høres det brukbart ut. Bare takler ikke de søteste spritvariantene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 PS: Suicidal tendences er undervurdert musikk Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Akkurat! Hmm! Brødskive med majones og skinke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hmz, har egentlig aldri drukket rom noengang. Er det bare Captain Morgan som er noe tess? Eller er det 2 dusin smaker på det også? Skal man blande med noe eller bare drikke det rent? Og begynner jeg automatisk å si YARRR og YO-HO-HO etterhvert? Endret 31. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hmz, har egentlig aldri drukket rom noengang. Er det bare Captain Morgan som er noe tess? Eller er det 2 dusin smaker på det også? Skal man blande med noe eller bare drikke det rent? Kjøp den mørke varianten. Husker ikke navnet på den. Smaker omtrent som brunt sukker med sprit. Du merker ikkeat du drikker sprit for å si det sånn. Meget god rein og konge og bruke i drinker. Og begynner jeg automatisk å si YARRR og YO-HO-HO etterhvert? Nei ,em n du kan risikere å synge "Rum aus jamaica" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hmz, har egentlig aldri drukket rom noengang. Er det bare Captain Morgan som er noe tess? Eller er det 2 dusin smaker på det også? Skal man blande med noe eller bare drikke det rent? Det er mange som blander Morgan med Cola, får litt marsipanaktig smak om du gjør det. Selv er jeg ingen fan av å blande ut sprit sånn, og liker den mye bedre ren. Dessuten er selvfølgelig Captain Morgan konge om en kjører på med Alestorm i bakgrunnen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hmz, har egentlig aldri drukket rom noengang. Er det bare Captain Morgan som er noe tess? Eller er det 2 dusin smaker på det også? Skal man blande med noe eller bare drikke det rent? Det er mange som blander Morgan med Cola, får litt marsipanaktig smak om du gjør det. Selv er jeg ingen fan av å blande ut sprit sånn, og liker den mye bedre ren. Dessuten er selvfølgelig Captain Morgan konge om en kjører på med Alestorm i bakgrunnen Tenker du på mørk eller lys nå. For jeg ELSKER den mørke, men kan ikke fordra den lyse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Okay, så du har "den mørke" og "den lyse" altså. Ingen flere sorter å velge feil blant? Tipper jeg tar en tur på polet imorgen og kjøper noe helt nytt. Litt lei av å drikke bare øl og Whiskey bestandig. Har alltid likt smaken av romkrem i kaker, så noe må det jo være Bare et spm, snakker vi Heino her, L4rs? Mannen som ga lysebrun skinnjakke, playmobilsveis og tykke brilleinnfatninger et nytt liv? Endret 31. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ang rom så sier jeg alltid at mrøkere er bedre... Men man får mer vondt i hodet av den dagen etter da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Tror ikke jeg kommer til å drikke til jeg er spy-full uansett, tar bare et par drammer mens jeg laxer med PC'n eller ser på TV og får den gode, varme buzzen i hodet. Endret 31. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Rom er ikke noe man drikker for å bli dritings uansett. Det er kosedrikke i min øyne. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hmm hmm, laptopen finner ikke min stasjonære pc.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du får vise den veien da Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg MÅ begynne å gjøre leksene mine litt tidligere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 For de av dere som bryr dere så har jeg oppdatert førsteposten i tråden dere finner i signaturen min. Samt at jeg søker folk som kan noe om selve jussen rundt temaet. Se jus-forumet for det siste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Blææææææ! Enda 3,5 time igjen til jeg kan ta helg! Jeg er lei av å jobbe på natta NÅ. Jeg kjenner forresten ingen som har blitt voldtatt. Sådetså. Eller, jeg kjenner ei som løy om at hun var blitt voldtatt, og politianmeldte og alt mulig. Så var det bare bullshit innrømmet hun i avhør hos politiet. Endret 31. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hva jobber du som igjen? edit: PS: Du kjenner garantert noen som har blitt utsatt for overgrep. Tallene er 9% for gutter og 14% for jenter. Det er bare ikke alle som snakker om det. Endret 31. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Operatør på Nycomed Pharma. Svær fabrikk som lager calciumtabletter mot benskjørhet til hele verden. 24-timers produksjon bortsett fra helgene her. Stort sett er det å følge med på prosessmaskiner en halvtime, så pause en halvtime mens pulveret tørker av seg selv, så starte en ny prosess repeat ad infinitum. Men likevel er det så mye kjemi og dill involvert i prosessen at det tar et halvt år før man er så selvstendig som jeg er nå. Endret 31. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Og av og til ta en sample til skjekking på lab om jeg kjenner prosessindustrien rett Endret 31. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Shit og avføring. netonnet.no sin betalingside bruker ikke HTTPS. Er det alene grunn nok til å holde seg så langt unna som overhodet mulig? Edit: Jeg gikk for deg. Det ser dog ikke ut til at nettsiden deres takler Opera, så vet jeg ikke helt om jeg har kjøpt noe eller ikke. WOHO! Og nettbanken er nede for telling. gr8. Endret 31. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg