Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og for alt i verden, unngå å bruke smileys. Selv om du føler trangen til det.

En søknad skal være presis og saklig, ikke masse tull og smiletegn. Det er ikke en "skriv om deg selv"-stil i 9.klasse du skriver tross alt.

Men klart det er vanskelig å finne ting å skrive når man har null og niks arbeidserfaring og skal ut på markedet.

Er det søknad om sommerjobb til sommeren er det egentlig ett fett hva du skriver, for det er så mange hundre ungdommer som søker til de samme butikkene at alt blir lagt i en diger bunke uansett. Sånt ufaglært arbeid trengs 1-2 dager med opplæring så er du nesten selvstendig (om enn usikker), så de siler ikke noe særlig der på Rema og slike butikker. Bare tar de som kom først inn og kaster resten av bunken.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg går igjennom gamle PM's. Haha!

"Se Batman Begins. Den er hotness og veldig pirrende. I likhet med meg.

Kom hit, så skal jeg penetrere deg i lysets hastighet uten å glemme rudimentære mål som sensualitet, ditt velvære og overfladiske kjærlighetstegn. Jeg har stor tiss og varer i flere timer.

Klineklin."

Hvem var den fra? :p

Lenke til kommentar

Vanilje har ingenting i sprit å gjøre, men jeg disset ikke Galiano. Faktisk aldri smakt Galiano. Nå disset jeg Captain Morgan Extra Spice dod. Fattern har gått over til den etter at han oppdaga at jeg ikke drakk den, men om han hadde den mørke varianten så drakk jeg gjerne over halvparten av flaska hans.

Lenke til kommentar
Vanilje har ingenting i sprit å gjøre, men jeg disset ikke Galiano. Faktisk aldri smakt Galiano. Nå disset jeg Captain Morgan Extra Spice dod. Fattern har gått over til den etter at han oppdaga at jeg ikke drakk den, men om han hadde den mørke varianten så drakk jeg gjerne over halvparten av flaska hans.

Galliano hotshots er awesome.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...